Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، لطیفه ۴۹ ساله در دنیای موسیقی و سینما به ویژه بازیگری چهره‌ای سرشناس است. او یکی از هفت شخصیتی خواهد بود که روز ۲۲ اکتبر امسال از دانشگاه آمریکایی هاروارد مدال ویلیام دوبوآ می‌گیرد. این مدال به یاد ویلیام ادوارد برگهارت دوبوآ، اندیشمند و نویسنده و فعال آمریکایی و از مخالفان سرسخت تبعیض نژادی علیه سیاهان آمریکا به چهره‌های برگزیده اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برندگان مدال ویلیام دوبوآ در سال ۲۰۱۹ می‌توان به الیزابت الکساندر (شاعر و مدرس)، کری جیمز مارشال (هنرمند)، ریتا داو (شاعر) و شیلا جانسن (بنیانگذار تلویزیون بلک اینترتینمنت) اشاره کرد. پیش از این هم چهره‌هایی چون آوا دوورنی، ملودی هابسن، اریک هولدر، پم گریر و کالین کاپرنیک مدال افتخار دانشگاه هاروارد را دریافت کرده بودند.

دوبوآ در واقع نخستین دانشجوی سیاهپوست تاریخ بود که موفق شد از دانشگاه هاروارد آمریکا درجه دکتری بگیرد و از این رو، یاد او با اهدای مدال به فعالان عرصه تاریخ و فرهنگ سیاهان گرامی داشته می‌شود.

کد خبر 458829 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید رازقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور در دیدار با مسئولان شهرستان جم تفاهم‌نامه تحویل و تحول زمین برای احداث و راه‌اندازی ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم و ساختمان سرای نوآوری نفت و گاز و پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر را امضا و از محل اختصاص‌یافته به آن بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه این بازدید در جلسه‌ای با مسئولان شهرستان جم اظهار کرد: نگاه مثبت، همسو و هم گرایانه‌ای میان برنامه‌های توسعه و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیران استانی و شهرستانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جنوب استان بوشهر با قرار داشتن شهرستان‌های جم و عسلویه و صنایع مختلف، ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که نه تنها اولویت برنامه دانشگاه؛ بلکه اولویت کشور است، عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده و وسعت نظر مدیران شهرستان، دو قطعه زمین به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تعلق گرفت. قطعه زمینی به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر جنب اتوبان جم برای راه‌اندازی سرای نوآوری نفت و گاز و پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی استان و قطعه زمین دیگر به متراژ ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع برای ساخت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم به مجموعه دانشگاه استان اهدا شد.

رازقی با تأکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص، پیشبرد مرز‌های دانش، ارتباط با جامعه و خدمات‌رسانی، ارتقای فرهنگی جامعه از نقش‌هایی است که به‌عنوان کارکِرد برای دانشگاه در نظر گرفته می‌شود، مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید، با اشراف و اذعان به این مباحث، رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده که با همراهی مدیران شهری روبرو بوده و باعث دلگرمی و پیشبرد سریع اهداف و برنامه‌های دانشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس