Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:56:28 GMT

به کوچکترین همیار اورژانس کشور معروف شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۳۵۹

به کوچکترین همیار اورژانس کشور معروف شده است

آوا غلامی دختر ۱۱ ساله اهل شهرستان محمودآباد مازندران است که با تشویق و هماهنگی مربی کانون والیبال خود خانم فلاحیان به همراه هم‌تیمی‌های والیبالیست جمعه‌های تابستان ۹۸ را در کلاس‌های اورژانس شهرستان شرکت کرده است.

او با گذراندن ۵۰ ساعت دوره کمک‌های اولیه به‌صورت تئوری و عملی و پس از موفقیت در آزمون عضو همیار اورژانس محمودآباد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوا تنها به گذراندن دوره‌ها اکتفا نکرده و با تشویق خانواده، مربی و رییس اورژانس شهرستان با توجه به توانایی‌های خود برای آموزش بیشتر آماده شد.

به گزارش ایسنا، این دختر ۱۱ ساله در همایش روز اورژانس در سالن همایش‌های رازی تهران توانایی خود را در کار عملی در شرایط اورژانسی و احیاء روی مولاژ به نحو عالی در حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، رییس سازمان اورژانس کشور و معاونین، رییس مدیریت بحران کشور و دیگر مهمانان این مراسم انجام داد.

او با کسب بهترین رتبه و ارائه بهترین عملکرد عنوان کوچکترین همیار اورژانس کشور را کسب و در حال حاضر در محمودآباد فعالیت می‌کند و آرزوی او موفقیت و ادامه تحصیل در سازمان اورژانس است.

آوا غلامی می گوید: رسیدن به این عنوان حاصل تلاش خودم و اعتماد به مربیانم بوده است و از خانواده‌ام برای حضور همیشگی در کنارم تشکر می‌کنم.

او گفت: در دوره تحصیل، رشته مرتبط را ادامه داده و این روزها نیز با پشتکار به یادگیری‌هایم ادامه می دهم، خواستن توانستن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد