Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  مهدی رشیدی‌جهان دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در مراسم تقدیر از دانش آموزان مدال‌آور در مسابقات جهانی اختراعات انگلستان ۲۰۱۹ اظهار داشت: مسابقات جهانی اختراعات لندن ۲۰۱۹ یکی از بزرگترین مسابقات اختراعات بین المللی است که با حضور بیش از ۳۰ کشور در آگوست ۲۰۱۹ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با حمایت بیش از ۶۰ سازمان علمی و تحقیقاتی بین المللی در لندن برگزار شد که از کشور ایران برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در این مسابقات شرکت کردند.

رشیدی جهان اعلام داشت: دانش آموزان مخترع کشورمان در این دوره موفق به کسب ۲ مدال طلا، دو مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.

مهدیس میرزایی و غزل قالجوقی از مشهد - کیان میرآفتاب زاده، علی تکین کلهر، رضا هاشمیان و طناز نویدی از تهران موفق به کسب مدال طلا شدند.

مهرو منصوری، نیکی قبائی، پرناز میردهقانی، و غزل زارع از تهران و سید ماهان طباطبایی از بندر عباس موفق به دریافت مدال نقره و علیرضا قدیمی از شهریار و یاسمین زینب رضایی از کرج موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی همچنین به دیگر موفقیت بدست آمده در این مسابقات اشاره کرد و گفت : مرکز پژوهش‌های بین المللی ابن سینا در این مسابقات به عنوان مرکز برتر، موفق به کسب جایزه ویژه سازمان مالکیت های معنوی جهانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، رضا گلشن مهرجردی رئیس کمیته علمی جشنواره ابن سینا، مهدی اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس ، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره و سروش نوالورا عضو کمیته علمی جشنواره و همچنین اولیا و مسئولین مدارس و دانش آموزان مدال آور حضور داشتند.

چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با حضور بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در پردیس شمالی دانشگاه تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی دیگر برگزار شد.

کد خبر 4746371 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ثبت اختراع اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی شهر تهران پیروز حناچی ناجا آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان

درویش علی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور در سال ۱۴۰۳ در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در روز ۱۷ اردیبهشت امسال در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران کوثر شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

او افزود: این رویداد با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌های علمی هنرجویان فرش دستباف، ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان رشته فرش دستباف، شناسایی هنرجویان مستعد و نمونه در سطح استان و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف در رشته‌های مختلف مرتبط با آن از طریق پوشش تبلیغاتی مناسب برگزار می‌شود.

حسن زاده اضافه کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاغل به تحصیل در هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته‌های فرش دستباف استان گلستان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان  و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان