Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه نمایندگان در محکومیت حمله نظامی ترکیه به سوریه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است

وزارت خارجه سوریه در واکنش به وتوی آمریکا اعلام کرد، که آمریکا با این کار لکه ننگ دیگری به سوابق این کشور در ضربه زدن و تضعیف پایه‌های اقدام جمعی بین‌المللی و جهت گیری کورکورانه به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل افزود.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه سوریه امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است که با این کار لکه ننگ دیگری به سوابق این کشور در ضربه زدن و تضعیف پایه‌های اقدام جمعی بین‌المللی و جهت‌گیری کورکورانه به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل افزود.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه تاکید کرد که ممانعت آمریکا از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی دارای حاکمیت در خاک فلسطین تنها به طولانی شدن وضعیت ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه منجر می‌شود، که در اصل ناشی از ادامه اشغال سرزمین عربی توسط اسرائیل و اعمال فجیع‌ترین جنایات تجاوزکارانه علیه ملت فلسطین است.

ایالات متحده در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، از تصویب قطعنامه‌ای که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این سازمان توصیه شده بود، جلوگیری کرد. ۱۲ عضو شورای امنیت از جمله روسیه و چین به تصویب این سند رای مثبت دادند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • گروه هفت: با هرگونه حمله نظامی اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان + عکس
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل