Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باشگاه استقلال امروز در صفحه توئیتر خود نوشت: مسابقه تیم استقلال مقابل تراکتور طبق اعلام رسمی سازمان لیگ در همان تاریخ ۹ آبان برگزار می‌شود و باشگاه استقلال با تغییر زمان این بازی به تاریخ ۱۰ آبان مخالف است.

این مطلب در حالی روی خروجی توئیتر باشگاه استقلال قرار گرفته که سعید فتاحی روز گذشته اعلام کرد دیدار تراکتور و استقلال از ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۰ آبان برگزار شود، اما یکی از رسانه‌ها به اشتباه تاریخ این دیدار را روز ۹ آبان اعلام کرد و همین موضوع مسئولان باشگاه تراکتور را هم دچار تردید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرآنلاین خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال استقلال زمان بازی استقلال و تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

امیرحسین جدی بازیکن جوان لیگ برتری نقش پررنگی در پیروزی بزرگ این هفته ذوب ‌آهن مقابل تراکتور داشت. بازیکن ۲۵ ساله ذوبی‌ها که سابقه ۲ سال حضور در این تیم را در کارنامه خود دارد رفته رفته به یکی از بازیکنان کلیدی محمد ربیعی در این فصل تبدیل شده و امیدوار است باتوجه به جوانگرایی امیر قلعه‌نویی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود. این بازیکن می‌گوید پروسه جوانگرایی در تیم ملی انگیزه‌های او را در لیگ برتر بالاتر برده است.
جدی درباره پیروزی پرگل مقابل تراکتور و شرایط ذوب‌آهن در این فصل با روزنامه همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

*بعد از چند هفته ناکامی در پیروزی، تراکتور را در تبریز و مقابل آن همه تماشاگر شکست دادید. چه اتفاقاتی در بازی افتاد؟

بازی خوبی بود و هم قسم شده بودیم که حتما تراکتور را ببریم البته در چند هفته اخیر هم مقابل شمس‌آذر و استقلال خوزستان که شکست خوردیم از نظر فنی و فوتبالی خوب بودیم حتی در ۲ بازی خارج از خانه ۲ هیچ جلو افتادیم اما متاسفانه مساوی کردیم و با بدشانسی‌های فوتبالی روبه‌رو شدیم. برای خارج شدن از این شرایط همه همدل شده بودیم که هرطور شده در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و خداروشکر با همت بازیکنان و تصمیمات کادر فنی از این بازی سربلند بیرون آمدیم.

*کدام پست بازی می‌کنی؟

دفاع راست و چپ.

*در مقابل تراکتور موفق به گلزنی شدی و پاس گل هم دادی. در این فصل چند گل زدی و چند پاس گل در کارنامه داری؟

اولین گلم بود و در این فصل ۳ پاس گل دادم.

*در نیم‌فصل پیشنهاد داشتی؟

از یکی دو تیم پیشنهاد داشتم اما باتوجه به شرایط خوب ذوب‌آهن و حضور آقای ربیعی تصمیم گرفتم بمانم.

*باتوجه به اینکه بازیکن جوانی هستی چه هدفی را در فوتبال دنبال می‌کنی؟

قطعا هر فوتبالیستی که شروع به بازی می‌کند اولین هدفش رسیدن به تیم ملی کشورش است و من دوست دارم عملکرد خوبی داشته باشم تا نگاه‌ها را به سمت خودم جلب کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

*پروسه جوانگرایی در تیم ملی چقدر روی انگیزه‌های امیرحسین جدی تاثیر گذاشته؟

بالاخره اگر بدانیم که تلاش‌های ما بازیکنان دیده می‌شود قطعا تلاش خودمان را چند برابر می‌کنیم که به تیم ملی دعوت شویم.

*در سطح حرفه‌ای‌تر به لژیونر شدن هم فکر می‌کنی؟

لژیونر شدن در فکر هر فوتبالیستی وجود دارد و اینکه بتواند در کشورهای اروپایی فوتبال بازی کند و من هم قطعا به این مهم فکر و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

*چه جایگاهی را برای ذوب‌آهن در پایان فصل تصور می‌کنی؟

فصل را خوب شروع کردیم و در پایان نیم‌صل پنجم شدیم اما در نیم‌فصل دوم با بدشانسی مواجه شدیم ولی حالا از شرایط بحرانی خارج شدیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به جایگاه پنجم تا ششم در جدول برسیم و حتما نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

*کدام تیم بیشترین شانس قهرمانی را دارد؟

استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. سپاهان و تراکتور باتوجه به نتایج اخیرشان از کورس قهرمانی فاصله گرفته‌اند. به نظر من باتوجه به اختلاف سرخابی‌ها با این دو تیم یک دوئل قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال بوجود آمده و پیش‌بینی خیلی سخت شده است. فکر می‌کنم استقلال باتوجه به اینکه یک امتیاز بالاتر است شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

*چه صحبتی داری؟

همه بازیکنان و باشگاه ذوب‌آهن بخاطر هوادار عزیزی که تراکتور از دست داد ناراحت شدیم. به خانواده بزرگ تراکتور و هواداران این تیم تسلیت می‌گوییم.

کد خبر 844510 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • ماهواره‌های کوثر و هدهد آبان ماه پرتاب می‌شوند
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • رسانه‌های اسرائیلی: ایران، قواعد بازی را تغییرداد