Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:53:52 GMT

تردد103هزار نفر طی امروز ازمرزمهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۶۳۰

رئیس قرارگاه اربعین ناجا از تردد ۱۰۳ هزار نفر طی امروز از مرز مهران خبر داد. ناطقان: سردار محسن فتحی زاده ظهر امروز در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: امروز جریان عبور زائران در مسیر رفت و برگشت به میهن اسلامی در مرز مهران به صورت کاملا روان در حال انجام است.

وی ادامه داد: حجم زائرین نسبتا از بامداد و سحرگاه افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قریب به ۵۲ هزار نفر در صبح امروز تا ساعت ۱۰ صبح موفق شدند از مرز مهران به زیارت عتبات عالیات و شرکت در این مراسم باشکوه اربعین حسینی مشرف شوند و قریب به ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر هم تا این ساعت به میهن اسلامی مراجعت کردند.

وی ادامه داد:جریان رفت و برگشت زائران از مرز تقریبا هم پا و هماهنگ شده است، مشکلی در مرز نداریم.

فتحی زاده عنوان کرد: در مسیرهای ورودی به شهر مهران هم مسیر روان و تردد به خوبی در حال انجام است.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا  گفت: در روز گذشته در مهران حدود ۱۱۸ هزار نفر زائر از مرز خارج شدند و حدود ۱۰۰ هزار نفر به میهن اسلامی بازگشتند. منبع: مهر برچسب ها: تردد ، مرز مهران ، زائران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تردد مرز مهران زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • خدا، مردم، میهن
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است