Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و‌ حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اهمیت نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان گفت: نظارت و کنترل بر تردد ناوگان عمومی حمل‌ونقل بار در محورهای مواصلاتی استان سمنان تشدید می‌شود. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احسان منصور کیایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روسای ادارات در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اظهار داشت: نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای از مهم‌ترین وظایفی است که در اداره کل راهداری با دقت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیایی با اشاره به اینکه تخلفاتی مانند بارگیری مازاد بر ظرفیت وسایل نقلیه و حمل بار بدون بارنامه از عمده تخلفات حوزه حمل و نقل کالا است، اظهار کرد: طی 6 ماه نخست سال جاری محور آرادان-گرمسار با متوسط تردد ساعتی 184 وسیله نقلیه سنگین، دارای بیشترین تعداد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه حمل بار اضافه علاوه بر آسیب به راه‌ها و ابنیه راه موجب افزایش احتمال بروز حوادث جاده‌ای می‌شود، گفت: طی این مدت بالغ‌بر 130 مورد تخلف اضافه تناژ توسط پاسگاه‌های پلیس راه استان کشف شده که جرائم مربوطه از رانندگان و مالکان خودروها اخذ شده که بیشترین این تخلفات در حوزه شهرستان گرمسار بوده است.


بارگیری مازاد بر ظرفیت در صدر تخلفات حوزه حمل‌ونقل کالا استان سمنان است

محسن لشگری نیز با اشاره به تخلفات حوزه حمل‌ونقل کالا در محورهای مواصلاتی این استان  گفت: بارگیری مازاد بر ظرفیت وسایل نقلیه و حمل بار بدون بارنامه عمده تخلفات انجام‌شده بوده است.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان داشت: در محور آرادان- گرمسار در 6 ماهه نخست امسال بیشترین تعداد تردد وسایل نقلیه با متوسط تردد ساعتی 184 وسیله نقلیه سنگین ثبت‌شده است.

اخبار اربعین 98| آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای بازگشت زائران‌اخبار اربعین 98| «حمل و نقل جاده‌ای» انتخاب نخست زائران اربعین؛ نظارت ویژه مسئولان بر بازار بلیت اربعیناخبار اربعین 98| کرایه ناوگان حمل و نقل مسافران اربعین افزایش نیافته است

وی عنوان کرد: پاسگاه‌های پلیس‌راه استان سمنان 130 مورد تخلف اضافه تناژ را از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه کشف کرده‌اند.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه عمده این تخلفات در حوزه شهرستان گرمسار واقع‌شده است افزود: حمل بار اضافه علاوه بر آسیب راه‌ها و ابنیه راه موجب افزایش احتمال بروز حوادث جاده‌ای می‌شود.

لشکری از فعالیت گشت‌های کنترل و نظارت ناوگان حمل‌ونقل کالا با مشارکت صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای در محورهای استان سمنان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان شاغل در حمل‌ونقل جاده‌ای به‌منظور آشنایی با قوانین و مقررات گفت: برخورد با متخلفان باهدف توسعه و بهبود وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ز

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان