Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های هندی روز دوشنبه (امروز) از وقوع انفجار و فروریختن ساختمانی دو طبقه در شهر «محمدآباد» ایالت «اوتار پرادش» واقع در شمال شرقی هند خبر دادند.

به نوشته پایگاه «ایندیا تودی»، پلیس می‌گوید در این حادثه دستکم ۱۲ نفر کشته و ۱۵ نفر هم زخمی شده‌اند. ۶ نفر از زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده‌اند. عملیات امداد همچنان ادامه دارد و ممکن است تعداد کشته‌ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقام‌های محلی، این حادثه بر اثر آتش‌سوزی در یکی از واحدهای این ساختمان و پس از آن انفجار یک کپسول گاز رخ داده است.

تعدادی از کشته‌ها و مجروحان این حادثه افرادی هستند که بعد از آغاز آتش‌سوزی، برای خاموش کردن آتش و امدادرسانی به ساکنان وارد ساختمان شده بودند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انفجار زخمی آتش سوزی امدادرسانی خاموش کردن آتش بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین