Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@21:59:32 GMT

چه کسی مدیرعامل استقلال می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۷۸۰

به گزارش صدای ایران از خبرورزشی، این شایعات و خبر‌های درِ گوشی درست پس از انتشار گزارش‌های مربوط به مدیر برنامه صهیونیستی و مذاکرات مدیرعامل استقلال با ایجنت گری هوپر داغ‌تر شد تا اینکه دیشب شایعه بازگشت یکی از مدیران عامل اسبق باشگاه استقلال به این مجموعه به گوش رسید؛ شایعه‌ای که البته از سوی مدیرعامل اسبق استقلال رد یا تکذیب هم نشد!
«سیدکاظم اولیایی» که از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۵ به مدت ۷ سال و سپس مقطعی در سال ۱۳۸۴ مدیریت باشگاه را در دست داشت در ماه‌های اخیر بار‌ها به دفتر مسعود سلطانی‌فر رفت و آمد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بحث واگذاری باشگاه به بخش خصوصی و البته ایراد‌های مدیریتی در باشگاه نیز مشورت‌هایی را به وزیر داده بود که گفته شد کاندیدای اصلی سلطانی‌فر برای مدیرعاملی استقلال است. در همین باره با اولیایی تماس گرفتیم که در مواجهه با این پرسش روزنامه خبرورزشی که آیا با شما درباره قبول مدیرعاملی استقلال صحبت شده است یا نه؟ گفت: «بهترین پاسخ به این پرسش در شرایط کنونی سکوت است چرا که از این طریق فضا برای تصمیم‌گیری مسئولان وزارت ورزش هم آرامش بیشتری پیدا می‌کند و التهاب‌های موجود پیرامون این باشگاه کمتر می‌شود. ضمن اینکه ما به عنوان کسانی که باید در راستای موفقیت باشگاه قدم برداریم باید کاری کنیم که بیش از هر چیز به نفع استقلال باشد».
اولیایی که دومین و آخرین قهرمانی استقلال در باشگاه‌های آسیا در دوران مدیریت او به دست آمده بیش از این حرفی نزد، اما از راهرو‌های وزارت ورزش و جوانان خبردار شدیم روز گذشته پیامی با این مضمون برای فتحی ارسال شده که با توجه به وضعیت بغرنج باشگاه به احترام رفاقتی که با وزیر ورزش دارد خودش استعفا کند و از سمت مدیرعاملی کنار برود. ظاهراً وزارت ورزش و جوانان شیوه برکناری را درباره امیرحسین فتحی نمی‌پسندد که چنین پیامی برای او فرستاده ولی ظاهراً فتحی که هنوز به آینده باشگاه استقلال و موفقیت‌های احتمالی اش در لیگ نوزدهم ایمان دارد توجهی به این توصیه نکرده است!
شب گذشته پیرامون همین ماجرا شنیدیم توافقات و هماهنگی‌های لازم در ارتباط با حضور اولیایی در باشگاه استقلال انجام شده و هر لحظه باید منتظر انتشار خبر برکناری یا استعفای فتحی و در ادامه مدیرعاملی سیدکاظم اولیایی باشیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فوتبال مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟

سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می‌کند به وجود بیاید.

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کار‌ها را پیش ببریم بلکه بانک‌ها در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند کمک‌های خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمد‌های پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت‌های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. انشاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش‌ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک‌ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانک‌ها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت‌ها را دارد می‌تواند آن‌ها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!