Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نفری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ همکاری بین اداره اوقاف و امور خیریه سمنان و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به امضا رسیده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این تفاهم‌نامه طرح مهر تندرستی کمک به نیازمندان و بیماران بی‌بضاعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال بابت کمک به بیماران بی‌بضاعت توسط اداره اوقاف این شهرستان به‌حساب بیمارستان کوثر واریز شد، افزود: این مبلغ از محل درآمد موقوفه حاج احمد توکلی در اختیار بیمارستان کوثر سمنان قرار گرفت تا در راستای کمک به بیماران بی‌بضاعت مورداستفاده قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر سمنان بابیان اینکه در تلاش هستیم تا بیماران رنج و درد کمتری را متحمل شوند، ابراز داشت: در قالب همین تفاهم‌نامه همراهانی که بیماران آن‌ها در بیمارستان کوثر بستری هستند می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برای اسکان در زائرسرای بقاع متبرکه شهرستان سمنان استفاده کنند.

نفری ضمن بیان اینکه با افزایش موقوفات و همچنین توجه واقفان خیراندیش به نیازهای روز جامعه می‌توانیم برنامه‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه بیشتری را اجرا کنیم، اضافه کرد: در این راستا، کمک اصحاب رسانه برای معرفی موقوفات و انعکاس آثار وقف، بسیار مؤثر و ثمربخش خواهد بود.

کد خبر 4746392

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک به نیازمندان بیماران خاص اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان