Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکید ما بر تامین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز، 22مهرماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال حجم زائرانی که برای ایام اربعین به کربلای معلا مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه خدمت‌رسانان به زائران اربعین، همت و تلاشی مضاعف داشته‌اند تا بتوانند نیازهای جدید زائران را پاسخگو باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در مرز شلمچه شاهد حرکت آرام و منطقی زائران هستیم و خدمت‌رسانی نیز در این مرز مناسب است.

سلامی با بیان اینکه امنیت به طور کامل برقرار است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تا انتهای اربعین خدماتی که شایسته مردم و زائران است را ارائه دهیم.

وی با اشاره به حل مشکلات در بحث حمل و نقل زائران، گفت: سپاه آمادگی دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های حمل و نقل سپاه در تمام شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقلی را برای تردد بهتر زائران به مرزها گسیل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت، به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی در مرزها نیست.

سلامی با بیان اینکه تاکید ما بر تامین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق بیان کرد: آثار این ناآرامی‌ها بر افزایش عطش زائران برای حضور در عراق اثرگذار بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اربعین ۹۸ سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری

رضا محمدی اظهار داشت: کمبود دارو به صورت روزانه رصد می‌شود و چنانچه مردم با کمبودی روبرو شدند آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

وی در خصوص فراوانی شیرخشک در داروخانه‌های استان، افزود: کمبودی در این خصوص وجود ندارد و فقط در هفته گذشته در دو قلم شیرخشک با کمبود روبرو شدیم که این موضوع برطرف شد.

بیشتر بخوانید

حمایت از ۱۳ هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و سخت علاج در چهارمحال و بختیاری

محمدی اضافه کرد: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی به جمعیت حدود یک میلیون نفری استان خدمات‌رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • اژه ای: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • وال‌استریت‌ژورنال: حمله رگباریِ ایران به اسرائیل، آمریکا را غافل‌گیر کرد
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟