Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا علاقه مندید موهای خود را به صورت رایگان کوتاه کنید؟ شما می توانید این کار را در شهر ناتینگهام انجام دهید، اما به یک شرط: آرایشگر را به چالش بکشید!

طرفداری - در شهر ناتینگهام انگلیس، یک آرایشگر اقدام به کار جالبی نموده و با استفاده از بازی فیفا، مشتریان خود را دعوت می کند که وی را به چالش بکشند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، آرایشگر آرایشگاه CSF در قلب انگلیس تصمیم گرفته علاوه بر قیچی و تیغ و شانه، یک صفحه نمایش و یک دستگاه کنسول بازی در سالنش نصب کند و کسانیکه تصور می کنند، می توانند وی را با بازی فیفا که یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی جهان است، به چالش بکشند، وارد رقابت می شوند و در نهایت در صورت کسب برد با یک مدل موی جالب و به طور رایگان راهی خانه خواهند شد و در صورت شکست، دو برابر مبلغ اصلاح را باید پرداخت بنمایند و 9 پوند تبدیل به 18 پوند هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانر استورر فرای مالک 22 ساله آرایشگاه مذکور در خصوص ابتکارش و نتیجه آن گفت:

دقیقاً نمی توانم بگویم که چند نفر را به صورت رایگان اصلاح کرده ام. به طور دقیق آن را حساب و کتاب نمی کنم، اما در مجموع رکورد بهتری در بازی مقابل مشتری هایم دارم. اگر می خواستم یک رقم تقریبی ارائه دهم، با حدود 20-25 برد در مقابل 10-15 شکست کار را آغاز کردم. من تنها کسی هستم که بازی فیفا را جدی می گیرم، با اینحال دو همکار دیگرم تمایلی به این کار ندارند. این ابتکار عمل موجب شده، مشتریانم در زمان انتظار، مشغول بازی باشند و همچنین زمانیکه آرایشگاه شلوغ نیست، وقت خود را با تفریح پر کنیم. مشتریان می توانند با یکدیگر بازی کنند، اما کسیکه مایل است 9 پوند پس انداز کند، در خطر از دست دادن 18 پوند خواهد بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته میرزازاده گفت: اگر می‌خواهیم پرداختی از جیب مردم تغییر نکند و مابه‌التفاوت اصلاح سیاست‌های ارزی از طریق دولت و سازمان‌های بیمه گر جبران شود، نیاز سالانه طرح دارویار حدود ۱۲۰ همت است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار پیش بینی شده در لایحه بودجه‌ای که به مجلس تقدیم شده حدود ۷۵ همت است و با عدد در خواستی وزارت بهداشت متفاوت است.

میرزازاده با تاکید بر ضرورت اصلاح این عدد، ادامه داد: اگر بخشی از تجهیزات و ملزومات پزشکی هم که تا حالا ارز ۴۲۰۰ می گرفته به ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر کند باز مازاد بر این اعداد مورد نیاز است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد؛ سازمان برنامه و بودجه با همکاری مجلس شورای اسلامی، لایحه را طوری ببندد که فشاری متوجه مردم نشود.

میرزا زاده با یادآوری اینکه منابع طرح دارویار و اصلاح سیاست ارزی از طریق هدفمندی یارانه‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: منابع این طرح وابسته به فروش یارانه‌های انرژی است، لذا مستمر و منظم محقق نمی‌شود و ممکن است در تأمین دچار چالش شویم؛ هر چند تردید نداریم با درایتی که همواره وجود داشته این مشکل هم به خوبی مدیریت می‌شود.

کد خبر 6085037 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم