Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نوسازی و ترمیم زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان از سال ۹۵ با اعتبار کمی شروع و با مشارکت شهرداری اردستان ادامه پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات از طریق نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اعتباراتی که لازم بود از طریق سفر وزیر ورزش و جوانان و از محل منابع ملی تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: مراحل خاکبرداری، دانه ریزی، زهکشی، جدول گذاری، خاکریزی پروژه و ساخت منبع ذخیره آب و کشت چمن آغاز شد.

وی ابراز داشت: زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان پس از شش سال انتظار ورزش دوستان اردستانی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

روحانی بیان داشت: چمن بادوامی که کاشته شده از نوع  بذر مقاوم به آب و هوای شهرستان اردستان است و می تواند حدود ۲۰ سال مقاومت داشته باشد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه تاکنون هشت میلیارد ریال برای زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان هزینه شده و پیش بینی هایی هم از اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده در نظر گرفته شده است، گفت: برای تکمیل پیست زمین چمن و نصب برج های نوری آن اتفاق های خوبی در راه است.

کد خبر 4744655

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس روحانی زمین چمن بهره برداری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان ضمن اشاره به تعهد ۱۱۷ درصدی اشتغال گفت: نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، وحید نقوی بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته کار و کارگر در نشست خبری با اشاره به شعار این هفته که «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» است، اظهار داشت: اداره کار و رفاه اجتماعی اردستان 20 درصد رشد عملکرد از لحاظ ارزیابی عملکرد استانی داشته که در تمامی حوزه‌ها به صورت میانگین از چهار درصد تا 9 درصد بوده و رتبه سوم را در شهرستان‌های هم‌تراز کسب کرده است.

وی افزود: افزایش حل و فصل پرونده‌های حل اختلاف به صورت سازشی بوده که در این خصوص 150 فقره پرونده باقی مانده در دو سال گذشته تا تاریخ 31 فروردین 1403 حل و فصل شده است و در زمینه واحدهای دارای مشکل در بازدید و رصد میدانی از 15 واحد اقتصادی مشکل‌دار و مکاتبه با فرمانداری و اداره کل مربوطه در این خصوص صورت پذیرفت.

نقوی ضمن اشاره به رشد بازدیدهای ادواری و موردی از واحدهای اقتصادی نسبت به سنوات قبل ابراز داشت: شاهد رشد معرفی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جهت مهارت آموزی و جذب بازار کار را در یک سال گذشته بوده‌ایم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: پیگیری جهت تشکیل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، مکاتبه با واحدهای پرخطر جهت الزام به کارگیری مسئول ایمنی و کمیته حفاظت فنی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربوطه و کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در حوزه پشتیبانی و توسعه منابع انسانی را شاهد بوده‌ایم.

وی ابراز داشت: پیگیری جذب اصلاح و بازسازی موضوع حفاظت از اداره در راستای پدافند غیرعامل و حفاظت فیزیکی از مجموعه و پیگیری جهت اختصاص دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه تملک دارایی و سرمایه‌ای به اداره توسط فرمانداری اردستان و همچنین ایجاد تونل امن اینترنتی و شبکه در محل اداره با هزینه 750 میلیون ریال انجام شده است.

نقوی با بیان اینکه اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی اردستان در حوزه فرهنگی اجتماعی و ورزشی فعال بوده است،  افزود: برگزاری اولین یادواره شهدای معزز کارگری در شهرستان اردستان در سال گذشته به مناسبت هفته کارگر با پیام زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، حامی و همراه بودن با نظام و افتخار خدمت در سنگر کار و تلاش و برگزاری اولین مسابقات ورزشی حوزه کارگری به مناسبت گرامی‌داشت هفته کارگر در رشته فوتسال و راه‌اندازی مجدد ورزشگاه فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان اردستان بعد از چندین سال که غیرفعال بودند، از جمله اقدامات است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی قانون کار و آسیب‌های اجتماعی در 20 واحد اقتصادی شهرستان اردستان و افتتاح چهارمین خانه بهداشت کارگری شهرستان در کارخانه مهاباد ریس را داشته‌ایم و پایین‌ترین نرخ بیکاری در استان در بازه عملکرد نرخ بیکاری 7.82 و ثبت 117 درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد اشتغال کشور و همچنین تاسیس دومین مرکز کاریابی غیردولتی در این شهرستان را انجام داده‌ایم.

وی بیان کرد: پیگیری جذب اعتبارات تبصره 16 و روستایی به مبلغ 225 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 220 نفر، پیگیری جذب اعتبارات مشاغل خانگی به مبلغ 15 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 95 نفر و برگزاری جلسات منظم کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در فرمانداری و رصد واحدهای دارای اتباع غیرمجاز و گشت مشترک و جریمه هشت واحد متخلف به مبلغ 7 میلیارد و 350 میلیون ریال از اهم فعالیت‌های این اداره بوده است.

42درصد تسهیلات اشتغال به فارغ‌التحصیلان بیکار اعطا می‌شود

نقوی همچنین با اشاره به اینکه تعداد کارگاه‌های فعال یک‌هزار و 473 نفر است و تعهد اشتغال این اداره که یک‌هزار و 839 نفر بوده است، افزود: تعداد دو هزار و 163 نفر تعهد اشتغال را در سامانه کشوری ثبت کرده‌ایم که درصد عملکردمان 117.62 درصد شده است و بیمه‌شدگان از اسفند 1401 که هفت هزار و 493 نفر بوده در اسفند 1402 به هشت هزار و 138 نفر افزایش یافته و آمار مقرری بگیران از 82 نفر سال 1401 به 61 نفر در سال 1402 رسیده است که کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/802

دیگر خبرها

  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت