Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس آگاهی ناجا از کنترل و پایش تصویری بیش از ۶۱ هزار خودرو در مرزهای چهارگانه خبر داد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار مسعود منفرد با اشاره به شناسایی، توقیف و انتقال به پارکینگ، 6 دستگاه خودرو سرقتی  از 13 تا 20 مهر ماه، در مرزهای چهارگانه، گفت: پلیس آگاهی در صورت رؤیت وسایل‌نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش، جعلی و دست‌نویس در سطح معابر و محورهای مواصلاتی آنها را متوقف و برخورد قانونی لازم را به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به کنترل و پایش تصویری بیش از 61 هزار خودرو در مرزهای چهارگانه، تصریح کرد: پلیس آگاهی بر اساس مأموریتهای ابلاغی، خودروهای دارای سابقه سرقت را به سرعت شناسایی و از ادامه حرکت آنها ممانعت به عمل می‌آورد.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر حفظ و صیانت از وسایل‌نقلیه عمومی، شخصی و اموال زائران، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی در مرزهای چهارگانه مستقر بوده و آماده ارائه خدمات پلیسی به زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

وی از زائران خواست از رها کردن اموال با ارزش و اوراق هویتی خود در داخل خودرو پرهیز کرده و خودروی خود را در پارکینگهای عمومی مورد تأیید پلیس پارک کنند.

اربعین 98| خروج 40 هزار زائر از 9 فرودگاهاربعین 98| بازگرداندن 550 مسافر فاقد مدارک از محورهای واقع شده در مسیر تردد زائران

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اربعین موکب تسنیم پلیس آگاهی پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین موکب تسنیم پلیس آگاهی پلیس اربعین موکب تسنیم پلیس آگاهی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فعالیت فردی که کولر قاچاق در شهر لنگرود می‌فروخت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی انبار نگهداری کولر‌های قاچاق را در اطراف شهر لنگرود شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این انبار ۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود