Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@20:10:16 GMT

مصدومیت شدید ستاره جوان ایران دربازی با ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۹۹۲

امیرحسین اسفندیار دریافت‌کننده تیم ملی والیبال در جریان بازی با ایتالیا به دلیل مصدومیت شدید کتف دست چپ، بازی را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه بازی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، امیرحسین اسفندیار در ست چهارم این دیدار از ناحیه کتف دست چپ به شدت دچار آسیب‌دیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین اسفندیار به خاطر شیرجه‌ای که برای دریافت توپ در برابر تیم ملی والیبال ایتالیا داشت از ناحیه کتف دست چپ دچار مصدومیت شد که با بررسی و نظر کادرفنی از زمین بازی خارج شد و بازی برابر ایتالیا را از دست داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال اسفندیار تابناک ورزشی والیبال پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟