Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی آریان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه 160 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد به سفر کربلای معلا اعزام شدند، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین گنابادی، امسال به هر کدام از این افراد، مبلغ هفت میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت کردند تا بتوانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته هم با همت خیرین و کمک‌های کمیته امداد گناباد، 50 نفر از مددجویان این شهرستان به سفر زیارتی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شدند.

آریان‌نژاد با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، خاطرنشان کرد: سالیانه حدود ۷۵۰ نفر از مددجویان گنابادی به مشهد، قم و کربلا اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خراسان رضوی گناباد کمیته امداد پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان زیر پوشش این نهاد حمایتی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، به همت یکی از نیکوکاران این شهرستان برگزار شد.     وی افزود: این ضیافت افطاری با حضور ۵۰۰ نفر از ایتام و خانواده‌های آنها و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.     آقای مرمزی با تقدیر از نیکوکاران و خیزان، ادامه داد: و از همه خیران و نیکوکاران دعوت می‌شود همراه و پشتیبان کمیته امداد امام خمینی در زمینه محرومیت زدایی و کمک به بهبود وضعیت معیشت خانواده‌های معزز زیر پوشش این نهاد حمایتی باشند.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است