Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، کامران زنگیشه ضمن بیان اینکه نگهداری و پاکیزه سازی سرویس‌های بهداشتی، آموزش نکات ایمنی از سوی سازمان آتش‌نشانی به موکب داران و فعالیت‌های تبلیغی و نصب تابلوهای راهنمای زائر ازجمله وظایف مهم کمیته خدمات شهری است، اظهار داشت:۹۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در مرز مهران توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تهران نظافت و نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع مخازن و کیسه‌های زباله بین موکب داران بیان کرد درمجموع یک هزار نیروی خدمات شهری در مرز مهران مستقر شدند و این در حالی است که سال گذشته ۶۰۰ نفر به این مرز اعزام شدند.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین بابیان اینکه ۴۶ دستگاه خودرو ماشین‌آلات خدمات شهری در مرز مهران مستقرشده است، افزود: گروه‌های آتش‌نشانی این سازمان در مرز مهران علاوه بر فعالیت‌های آموزشی در حالت آماده‌باش برای امدادرسانی در مواقع بحرانی هستند.

کد خبر 4746263

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 خدمات شهری بازگشت زائران اربعین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن ها در عرصه فرهنگ است.

 علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا(ع) را در دل دارند و به این شهر می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان