Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس اظهار کرد: گردشگران داخلی می‌توانند تا پایان آذر از تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های استان بهره‎مند شوند.

او اضافه کرد: با این تخفیف ها زمینه مسافرت بیشتر زائران و گردشگران به استان در فصل پاییز فراهم شود.

بیش از 7 هزار و ۵۰۰ تخت در ۸۴ هتل فارس آماده میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/چ

تخفیف هتل های فارس در پاییز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت هتل جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی

لوسید جدیدترین شرکتی است که وارد جنگ قیمتی شده و تریم پرچمدار از سدان برقی خود، لوسید Air را با ۳۰ هزار دلار تخفیف به فروش می‌رساند! این رقم معادل تقریباً ۲ میلیارد تومان می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، تخفیف چشمگیر لوسید (Lucid Motors) تا پایان ماه آوریل برقرار بوده و از تریمی به تریمی دیگر میزان آن متفاوت است. با احتساب تخفیف، مدل پایه از لوسید Air را حالا می‌توان با پرداخت ۶۰ هزار دلار خریداری کرد.

در کنار تخفیف قابل ملاحظه، استارتاپ کالیفرنیایی لوسید تسهیلات ویژه به خریداران سدان Air اعطلا می‌کند. تمامی تریم‌های مختلف این خودرو مشمول تخفیف ۵ هزار دلاری خرید در محل می‌شوند. علاوه بر این، ساکنین لس آنجلس در صورت انتخاب تریم گرند تورینگ، دو وام ۱۵،۰۰۰ و ۹،۶۵۰ دلاری دریافت کنند. در مدل پایه Pure میزان وام‌ها به ۱۲،۵۰۰ و ۲،۹۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

لوسید تنها شرکتی نیست که تخفیف‌های چشمگیر برای محصولات خود ارائه می‌کند. این جنگ قیمتی و تخفیف‌های هنگفتی که شرکت‌های مختلف در نظر می‌گیرند، علامتی از افزایش رقابت و افتادن مدل‌های برقی در سراشیب قیمتی است؛ امری که با ورود هر چه بیشتر خودرو‌های برقی به بازار اجتناب ناپذیر خواهد بود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تخفیف لوسید مشمول مدل‌های خوابیده در پارکینگ هاست. در نتیجه مشتریان امکان شخصی سازی سفارشات خود را نخواهند داشت و باید مدل‌ها را با همان مشخصات موجود تحویل بگیرند. همچنین در صورت نیاز خریداران باید سامانه کمک راننده DreamDrive Pro و پکیج Surreal Sound Pro را جداگانه سفارش دهند.

لوسید Air حتی در تریم پایه Pure از مشخصات جذابی برخوردار است. این سدان لوکس برقی، در ارزان‌ترین نسخه شتابی برابر با ۴.۵ ثانیه دارد و با شارژ کامل باتری می‌تواند تا ۶۵۰ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد. کابین جادار و با کیفیت، بهره مندی از آخرین تکنولوژی‌ها و طراحی ظاهری جذاب و مدرن از نقاط قوت این سدان آمریکایی هستند.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی
  • رشد ۶۱ درصدی درآمد گمرکات استان فارس در سال ۱۴۰۲
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • افزایش ۹ درصدی تولید سالانه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس