Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 22 مهر از مرز شلمچه بازدید کرد و در جریان روند خدمت‌رسانی مواکب مستقر در این مرز و همچنین چگونگی تردد زائران قرار گرفت.

سلامی در حاشیه بازدید از مواکب، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حجم زائرانی که برای ایام اربعین به کربلای معلی مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: خوشبختانه خدمت‌رسانان به زائران اربعین، همت و تلاشی مضاعف داشته‌اند تا بتوانند نیازهای جدید زائران را پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خوشبختانه در مرز شلمچه شاهد حرکت آرام و منطقی زائران هستیم و خدمت‌رسانی نیز در این مرز مناسب است.

سلامی با بیان اینکه امنیت به طور کامل برقرار است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا انتهای اربعین خدماتی را که شایسته مردم و زائران است، ارائه دهیم.

وی با اشاره به حل مشکلات در بحث حمل و نقل زائران، گفت: سپاه آمادگی دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های حمل و نقل سپاه در تمام شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقلی را برای تردد بهتر زائران به مرزها گسیل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت، به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی در مرزها نیست.

سلامی با بیان اینکه تأکید ما بر تأمین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مسئله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق بیان کرد: آثار این ناآرامی‌ها بر افزایش عطش زائران برای حضور در عراق اثرگذار بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان اجتماعی سردار سرلشگر سلامی شلمچه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود+ فیلم

فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، تصریح کرد: ما عملیات محدودی انجام دادیم و این عملیات در حد اندازه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و می‌توانست گسترده باشد؛ این عملیات را محدود کردیم به آن بخش از توانایی‌هایی که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت ما از آن استفاده کرده بود.

وی افزود: این عملیات با موفقیت بیش از حد انتظار انجام شد؛ هنوز اطلاعات از اصابت موشک‌ها کامل نیست، ولی بخشی از اصابت‌هایی که گزارش دقیق، مستند و میدانی از آن‌ها داریم نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده و مردمان ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیستی و ارتش اشغالگر و تروریستی صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص دادند و متوجه شدند.
فرمانده‌کل سپاه بیان کرد: نکته مهم این است که من توصیه می‌کنم رژیم صهیونیستی از رفتار‌های گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد، اگر این رژیم هر واکنشی نشان دهد، مطمئناً واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی ما به‌دست آمده، بسیار سخت‌تر خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • جعبه سیاه هوش مصنوعی/ مدل‌‌های یادگیری ماشین تا چه اندازه شفاف هستند؟
  • (ویدئو) لحظۀ شروع عملیات سپاه با دستور سردار سلامی
  • فرمانده سپاه: عملیات بیش از انتظار موفق بود | توصیه سرلشکر سلامی به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع ما حمله کند، آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد
  • سلامی: عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود (فیلم)
  • سرلشکر سلامی: عملیات بیش از انتظار موفق بود / توصیه به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود+ فیلم
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت‌تر خواهد بود
  • عکس/تجمع زائران حرم رضوی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران