Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سریالی انیمیشن با عنوان «آکادمی آبی آسمانی» که داستان آن داخل آکادمی تعلیم و تمرین منچسترسیتی قهرمان فعلی لیگ برتر فوتبال انگلیس اتفاق می‌افتد در دست ساخت است.

این تیم با مدیریت پپ گواردیولا طی سال‌های اخیر به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده، وارد جمع برترین تیم‌های جهان شده و در همین حین تبدیل به یک برند جهانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال داستان گروهی متنوع از پسران و دخترانی را تعریف می‌کند که در آکادمی منچسترسیتی زندگی‌شان فوتبال است.

شرکت رسانه‌ای واقع در سنگاپور آگوست میدیا هولدینگز، گروه رسانه‌ای فیلیپینی سینرجی۸۸ انترتینمنت و گروه اسپانیایی مینوریا ابسولوتا برای ساخت این سریال با هم شریک شده‌اند. با توجه به اینکه کارهای اولیه ساخت سریال انجام شده، تهیه‌کنندگان این شرکت‌ها در حال حاضر در کن حضور دارند تا در بازارهای میپ‌جونیور و میپ‌کام با خریداران بالقوه صحبت کنند.

این سریال روی ارزش‌های این باشگاه از جمله دیسیپلین، کار تیمی و شمول تمرکز می‌کند. جیوتیرموی ساها از آگوست میدیا گفت: «با منچسترسیتی همراه شده‌ایم تا سریالی با الهام از آکادمی آن‌ها بسازیم. سریالی خلق می‌کنیم که در آن فوتبال دوستان را به هم متصل می‌کند. درباره روابط است، اینکه چطور به عنوان یک تیم بازی می‌کنند و چقدر با هم خوش می‌گذرانند».

تعداد بازیگران و اعضای تیم بزرگ در باشگاهی به این عظیمی، دریافت حقوق قانونی پیچیده تصاویر و زمان طولانی ساخت انیمیشن به این معنی است که امثال گواردیولا، سرجیو آگوئرو و رحیم استرلینگ در این سریال حضور نخواهند داشت.

اگر سریال کاملا چراغ سبز بگیرد می‌تواند تا سال ۲۰۲۲ آماده باشد. مخاطب هدف آن کودکان بین ۸ تا ۱۱ است و در قالب ۲۶ اپیزود ۲۲ دقیقه‌ای ساخته می‌شود. از نظر بصری ترکیبی بین انیمیشن دستی و سی‌جی‌آی خواهد بود.

برنامه‌های ساخت سریال «آکادمی آبی آسمانی» همچنین شامل انتشار و لایسنسینگ کالاهای مخصوص هواداران هم می‌شود.

کد خبر 4746361

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال خارجی انیمیشن منچستر سیتی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین 98 فیلم کوتاه سازمان سینمایی تئاتر شهر شبکه سه سیما عکاسی بازیگر تئاتر سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم

کارشناسان فوتبالی کشورمان معتقدند در فصل آینده نیز نمی‌توان از VAR برای تقابل‌های لیگ برتر استفاده کرد، چراکه پیش از هرچیز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و البته برنامه‌ریزی اصولی نیز وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بی‌شک اشتباهات تأثیرگذار داوری یکی از مسائل و مشکلاتی به شمار می‌رود که هر فصل گریبان‌گیر تیم‌های لیگ برتری است و بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها از زمین مسابقه تا کنفرانس‌های مطبوعاتی نسبت به این موضوع معترض هستند. همین اتفاقات سبب شده است نبود سیستم کمک داور ویدئویی بیش از گذشته در لیگ برتر احساس شود.

به ویژه که رفته‌رفته به هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم نزدیک می‌شویم و شرایط بازی‌ها حساس‌تر از گذشته خواهد شد. با وجود اینکه در فصل جاری مسابقات فدراسیون فوتبال کشورمان موفق به وارد کردن تجهیزات VAR شد و در تقابل‌های حساس همچون شهرآورد پایتخت از آن استفاده کرد، اما بی بهره بودن سایر تیم‌های لیگ برتری از این سیستم و حتی ضعف در زیر ساخت‌ها سبب شد همچنان مسابقات لیگ برتر بدون استفاده از VAR برگزار شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روزهای گذشته درباره زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) گفت: تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده و این شرکت هم مورد تأیید است. بعضی شرکت‌ها با ما همکاری نمی‌کنند و ما با برخی شرکت‌هایی که متعلق به کشورهای متخاصم هستند، همکاری نمی‌کنیم. فدراسیون فوتبال کار خودش را به خوبی انجام داده است و هفت دستگاه VAR را به شرط تأمین هزینه وارد می‌کنیم. داوران در حال پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی هستند و اگر این دستگاه‌ها بیاید، لیگ برتر فصل آینده را به‌صورت کامل با VAR برگزار می‌کنیم.

زیر ساخت‌های VAR در کشور ما فراهم نیست

نوذر رودنیل، کارشناس داوری کشورمان در خصوص استفاده از VAR برای فصل آینده به خبرنگار ایمنا می‌گوید: زیر ساخت‌های VAR در کشور ما فراهم نیست. سیستم‌هایی که در چند بازی نیز مورد استفاده قرار گرفتند، با ۹ دوربین بود در صورتی که VAR به ۳۳ دوربین نیاز دارد، این موضوع شوخی نیست‌. در جدال‌های هفته بیست‌وچهارم تشخیص گل آل‌کثیر که توسط داور آفساید اعلام شد بسیار دشوار بود. در جدال استقلال نیز پنالتی که برای آبی‌ها اعلام شد صحیح نبود و این در حالی است که وحید کاظمی از ۵۰ متری سوت پنالتی را زد.

وی می‌افزاید: متأسفانه فرهنگ استفاده از VAR در فوتبال ایران جا نیفتاده است. چراکه بازیکنان با هر سوت از داور تقاضا می‌کنند صحنه را مورد بررسی قرار دهد. کمک داور ویدئویی برای بررسی چهار صحنه پنالتی، اخراج، گل و آفساید است، هر خطایی را که نمی‌شود با VAR بررسی کرد. یک داور ممکن است در طول بازی ۹۰ مرتبه سوت بزند و اگر برای هر سوت بخواهد به کمک داور ویدئویی رجوع کند، اصلاً بازی برگزار نمی‌شود.

بعضی از صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد

رودنیل پیرامون اشتباهات داوران و تأثیر اعتراض تیم‌های لیگ برتری بیان می‌کند: زمان مفید بازی‌های لیگ برتر کشورمان ۵۷ دقیقه است و این در شرایطی اتفاق می‌افتد که در بازی‌های اروپایی همچون تقابل رئال و منچستر بازی مفید ۶۷ دقیقه است. با توجه به اینکه برخی بازیکنان و مربیان ما در طول بازی بسیار معترض هستند در صورت استفاده از VAR این زمان مفید کمتر نیز می‌شود.

وی تاکید می‌کند: بعضی از صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد، متأسفانه داوران ما خود را با دانش روز هماهنگ نمی‌کنند و نتیجه آن می‌شود پنالتی که در بازی استقلال گرفته شد. انتخاب داور برای جدال‌های حساس همچون بازی سپاهان و پرسپولیس بسیار مشکل است‌. وحید کاظمی را به عنوان قاضی شهرآورد انتخاب کردند و به دلیل غرور مضاعفی که به وی تزریق شد دیدار هفته بیست‌وچهارم را با اشتباهات بسیاری پشت سر گذاشت.

آیا به تعداد کافی داور داریم؟

کارشناس داوری کشورمان اضافه می‌کند: بازی‌های حساس نیازمند داورانی است که مدیریت را به خوبی بلد باشند، اما در حال حاضر چنین داوری در کشورمان وجود ندارد. از این لحظه به بعد تمام دیدارهای لیگ برتر حساس است و امیدوارم داورانی انتخاب شوند که شایستگی داشته باشند.

رودنیل در تشریح معایب استفاده از VAR در چندی بازی حساس تصریح می‌کند: اگر بخواهند برای جدال‌های مهم از VAR استفاده کنند باید این سوال را پرسید که آیا زیر ساخت‌های آن وجود دارد؟ کدام داور قرار است در اتاق VAR حضور پیدا کند؟ هیچ زیر ساختی برای استفاده از VAR وجود ندارد و اگر قصد دارند کمک داور ویدئویی را مورد استفاده قرار دهند باید از قبل برنامه‌ریزی کنند. تقابل‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی بسیار حساس است و هیچکس نمی‌داند چه برنامه‌ای در زمینه داوری برای آن‌ها وجود دارد.

وی اضافه می‌کند: چند سال است که می‌گویند از فصل آینده VAR را وارد می‌کنیم، مهدی تاج از دوستان خوب من به شمار می‌رود، اما چنین چیزی امکان ندارد که حتی از فصل آینده این سیستم را وارد کنیم. چراکه زیر ساخت‌های آن در کشور وجود ندارد. ۳۳ دوربین و اتاق خارج از ورزشگاه تنها نمونه‌ای از این زیر ساخت‌ها است. ۱۶ تیم در لیگ برتر حضور دارند و مگر می‌شود به یک تیم گفت شما نمی‌توانید از این سیستم استفاده کنید؟ چنین چیزی امکان ندارد. از نظر من به این زودی VAR نخواهیم داشت.

VAR مشکل همیشگی فوتبال ایران است

شاهین بیانی، کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های حساس به خبرنگار ایمنا می‌گوید: VAR مسئله‌ای است که چند سال است در فوتبال ما وجود دارد و در فصل جاری نیز نمی‌توان از آن استفاده کرد. امیدوارم سال بعد از ابتدای لیگ بتوانیم از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده کنیم تا همه تیم‌ها بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. اینکه تنها در چند بازی بخواهیم از VAR استفاده کنیم ظلم در حق سایر تیم‌ها است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که همه تیم‌ها از آن استفاده کنند. نداشتن سیستم کمک داور ویدئویی سبب شده اشتباهات داوری که البته بخشی از فوتبال است تأثیر گذار باشد.

وی می‌افزاید: زمانی که VAR نباشد قطعاً نمی‌توان در خصوص تأثیرگذاری آن صحبت کرد چراکه تمام تیم‌ها به یک اندازه از نبود آن ضرر خواهند کرد. داوران باید اشتباهات کمتری داشته باشند چراکه شرایط پایین و بالای جدول بسیار حساس است‌. زمانی‌که کمک داور ویدئویی نباشد تمام تیم‌ها به یک اندازه از نبود آن متضرر خواهند شد.

چرا تمام کشورها از VAR استفاده می‌کنند، اما ایران نه؟

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به وارد کردن VAR برای فصل آینده تصریح می‌کند: تا این لحظه فدراسیون فوتبال و مسئولان گفته‌اند فصل آینده VAR را خواهیم داشت. متأسفانه مشکلات فوتبال ما بسیار زیاد است و نبود کمک داور ویدئویی یکی از آن است‌. اینکه چرا تمام کشورها از VAR استفاده می‌کنند، اما ایران نه، جای سوال دارد. در هر صورت امیدوارم فصل آینده از این سیستم استفاده شود هرچند که دیر خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد استقلال تا هفته بیست‌و چهارم ادامه می‌دهد: استقلال در از ابتدای فصل جاری مشکلات بسیاری را داشت، مهم‌ترین مشکل آبی‌پوشان اختلاف کادرفنی و مدیریت است که همچنان بر طرف نشده است. در هر صورت شاگردان نکونام تا اینجای فصل با قرار گرفتن در صدر جدول دست به خلق شگفتی زده‌اند. امیدوارم در هفته‌های پایانی نیز این روند حفظ شود تا هواداران آبی پوش خوشحال شوند.

بیانی خاطر نشان می‌کند: پرسپولیس مشکلات استقلال را نداشته و تا حدودی شاکله اصلی تیم خود را به ویژه در خط دفاعی حفظ کرده است. آبی‌پوشان حواشی بیشتری داشتند. در هر صورت قرمزپوشان نیز پابه‌پای رقیب سنتی خود جلو می‌روند و هر دو تیم منتظر لغزش یکدیگر هستند. بازیکنان و کادرفنی تا این لحظه کار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش ایمنا، بررسی کارشناسان فنی و داوری کشورمان نشان می‌دهد که استفاده از VAR اگرچه برای فوتبال کشورمان حیاتی است، اما به دلیل فراهم نبودن شرایط بهره بردن از مزایای آن زمان‌بر خواهد بود. کارشناسان همچنین اعتقاد دارند اگر تنها برای تقابل‌های حساس از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود به نوعی حق سایر تیم‌ها نادیده گرفته شده است.

کد خبر 746465

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • روایتی از یک آخرالزمان اَنگل‌زده در سریالی کره‌ای
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»