Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سپاهان باتری از موفق‌ترین و بنام‌ترین تولیدکنندگان باتری در سطح خاورمیانه است که توانسته با تولید محصولات متنوع ازجمله باتری اوربیتال و سوزوکی نیاز داخلی کشور به باتری ماشین را مرتفع سازد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام امداد باتری، کمتر کسی است که نام برند اوربیتال را تا به امروز نشنیده باشد. باتری اوربیتال از بهترین و باکیفیت‌ترین باتری‌های این مجموعه است که دارای ۱۴ ماه گارانتی تعویض بوده و پس از فعال‌سازی گارانتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت امداد باتری دارای نمایندگی باتری اوربیتال از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری اوربیتال بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به‌صورت رایگان در سراسر شهر تهران است.

قیمت باتری اوربیتال با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است.

مشخصات فنی باتری اوربیتال:
استفاده از تکنولوژی اکسپند در ساخت صفحات سربی
دارای نشانگر وضعیت شارژ باتری
دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید
و مهم‌تر از همه سازگار با شرایط اقلیمی ایران

مزایای خرید باتری اوربیتال از امداد باتری:
شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری اوربیتال و خدمات پس از فروش این باتری را دارا بوده و در زمان بروز ایراد خودرو به علت معیوب بودن باتری مشتریان عزیز می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۸۸۵۰۹۲۴۹ از خدمات این شرکت بهره‌مند گردند.

ارسال و نصب باتری اوربیتال در نمایندگی باتری سپاهان به‌صورت رایگان به‌تمامی نقاط تهران انجام می‌پذیرد.

خرید باتری اوربیتال از طریق سایت www.orbital-battery.ir و بدون کمترین هزینه در وقت شما همشهریان عزیز و یا از طریق تماس با شماره ۸۸۵۰۹۲۴۹ به‌راحتی امکان‌پذیر است.

قیمت باتری اوربیتال در شرکت امداد باتری به‌صورت متعادل و هم‌سطح و شاید ارزان‌تر از بازار فروش است و مشتریان عزیز با توجه به هزینه‌های بالای زندگی می‌توانند بهترین و بادوام‌ترین باتری اتمی ایرانی مناسب با خودروی خود به نام اوربیتال را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایند.

مشتریان شرکت سپاهان و مخصوصاً برند اوربیتال سرمایه‌های شرکت سپاهان هستند و شرکت در صدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟