Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی سابیتی تا ٩ روز دیگر وارد کشور می‌شود و تعمیرات آن در بندرعباس آغاز خواهد شد.

محمد راستاد در خصوص آخرین وضعیت نفتکش سابیتی گفت: با اقدامات به موقع توسط دریانوردان حاضر در کشتی موفق به مدیریت حادثه و خسارت شدیم تا جایی که از ادامه نشت نفت از کشتی و ایجاد آلودگی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کشتی سابیتی با شرایط پایدار مسیر خود به سمت خلیج فارس ادامه می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود که تا ٩ روز آینده به بندرعباس برسد.

راستاد خبر داد که به محض ورود سابیتی به بندرعباس تعمیرات مورد نیاز برای رفع خسارت وارد شده به کشتی آغاز خواهد شد.

بر اساس اظهارت مدیرعامل سازمان بنادرو دویانوردی سابیتی اکنون در حدود تنگه باب المندب رسیده است به زودی وارد خلیج عدن می‌شود و از آنجا از طریق شمال اقیانوس هند به تنگه هرمز و سپس بندر عباس می‌رسد.

راستاد میزان محموله نفت کش را ١٤٠ هزار تن نفت خام اعلام کرد و خبر داد که با اقدامات به موقع میزان نشت نفت به صفر رسیده است و خسارتی به محموله کشتی وارد نشده است.

راستاد علت حادثه را اصابت شی خارجی (موشک) اعلام کرد و گفت: مراجع ذی صلاح در حال بررسی دلیل ایجاد حفره در بدنه کشتی هستند.

راستاد هم چنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده کشتی انگلیسی که حدود یک ماه پیش توسط ایران رفع توقیف شد، گفت: پرونده حقوقی کشتی انگلیسی در دادگاه بندرعباس باز است، اما هنوز رقم غرامتی که باید به ایران پرداخت کنند مشخص نشده است.

وی گفت: به زودی متخصصان و کارشناسان دریایی میزان غرامت را اعلام و نماینده کشتی در ایران موظف به پرداخت خسارت وارده است.

 

منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نفتکش سابیتی حمله به نفتکش ایرانی نفتکش ایرانی سابیتی کشتی سابیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم