Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@15:34:55 GMT

زنان تا فروردین 99 به استادیوم نخواهند رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۲۲۸

دنیای ورزش تورنتو نوشت: تماشاگران زن در بازی ایران و کامبوج موفق شدند وارد استادیوم شوند و ملی پوشان را تشویق کنند و بازی بعدی که تیم ملی میزبان خواهد بود به فروردین سال آینده موکول خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 در استادیوم آزادی به مصاف کامبوج رفت که موفق شد با 14 گل این حریف گم نام شرق آسیایی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علاوه بر نتیجه غیر متعارف این بازی، حضور زنان در استادیوم یکی از نکات قابل توجه بود. زنان برای اولین بار در سال های اخیر موفق شدند با خرید بلیت وارد استادیوم شوند و تیم ملی را تشویق کنند. 

حال امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته:«حضور زنان در بازی‌های لیگ فعلا امکان‌پذیر نیست. نمایندگان فیفا که به تهران سفر کرده بودند اعلام کردند حوزه اختیارات ما بازی‌های ملی است و به قوانین کشورها در لیگ برتر احترام می گداریم.»

با توجه به صحبت های علوی به نظر می رسد بازی ایران و کامبوج اولین و آخرین حضور زنان در استادیوم در سال 98 بود. تیم ملی سه شنبه 23 مهر در منامه به مصاف بحرین می رود و دقیقا یک ماه بعد در بصره مهمان عراق خواهد بود تا بازی های دور رفت تیم ملی به اتمام برسد. بازی های دور برگشت از تاریخ 7 فروردین آغاز می شود و ملی پوشان در تهران میزبان هنگ کنگ خواهند بود که در آن بازی زنان می توانند دوباره به استادیوم بروند و بازی تیم ملی را تماشا کنند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏