Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@21:13:27 GMT

فرماندار فراهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۳۱۸

فرماندار فراهان منصوب شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، طی حکمی توسط سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، حسن خزایی‌پور از مدیران بومی استان مرکزی به عنوان فرماندار فراهان منصوب شد.

خزایی‌پور متولد 1354 در شهرستان شازند استان مرکزی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد بوده که سوابق مدیریتی همچون مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشداری زالیان، بخشداری مرکزی شازند و بخشداری قره‌کهریز از دیگر سوابق اجرایی و مدیریت فرماندار جدید شهرستان فراهان به شمار می‌رود.

همچنین همکاری و حضور در کمیسیون 100 شهرداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز از دیگر فعالیت‌های اجرایی فرماندار جدید فراهان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی فراهان استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است

ایسنا/مازندران فرماندار ساری گفت: برای مشارکت مردم در جهش تولید باید پایه‌های اقتصاد رفاقتی را از بین برد و اقتصاد رقابتی را بنا گذاشت.

محمد علی نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بر انسجام لازم دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق این شعار تاکید کرد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه با تکیه بر برنامه ریزی دقیق و مدون، استفاده درست از ظرفیت‌ها و مردمی سازی امور در جهت ایجاد گفتمان امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه گام بر می‌داریم گفت: با تشکیل دبیرخانه تحقق شعار سال و برگزاری جلسات منظم و هفتگی کارگروه رشد اقتصادی، گروه کاری اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید، توانمندسازی روستاها و کارگروه صادرات شهرستان در جهت تحقق هرچه بهتر شعار سال حرکت کنیم.

نوبخت با اشاره به اینکه باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است افزود: بدنبال حمایت از کارآفرینان، تغییر نگاه به سرمایه‌گذار و توجه بیشتر به تعاونی‌ها به ویژه فعال شدن تعاونی دهیاری‌ها هستیم.

فرماندار ساری با عنوان اینکه ۵۲۳ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۷۴۷ میلیارد تومان در سال گذشته به بهره برداری رسید، گفت: اگر پروژه‌های نیمه کاره و بر زمین مانده را به اتمام برسانیم می‌توانیم شعار سال را به عنوان یک استراتژی و راهبرد به مرحله ظهور برسانیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه در سال گذشته با شناسنامه‌دار کردن و اولویت بندی تمامی ۳۰۰ پروژه نیمه تمام در شهرستان ساری به سمت تعیین تکلیف نهایی آنها حرکت کردیم، یادآور شد: بیش از ۹۰ پروژه به اتمام کامل رسید بنا داریم در سال جدید با اتکا بر شعار دولت مردمی ایران قوی و در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم به سمت توسعه، تعالی و بالندگی شهرستان و تبیین عینی کلیدواژه «ساری تماشایی» حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ مبتنی بر شعار سال و پروژه‌های بر زمین مانده است، خاطرنشان کرد: ما باید رابطه بین ملت و حاکمیت را مبتنی بر عقلانیت، خرد و دین به هم نزدیک کنیم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه تا هفته دولت سال ۱۴۰۳، ۶ پروژه اساسی و بزرگی که بر زمین مانده بود آماده خواهد شد، گفت: مخزن باغ کرمانی با ۲۰ هزار مترمکعب آب با ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول پروژه زباله سوز را یکی از گره‌های اصلی در استان دانست و افزود: با هدایت و نظارت استاندار مازندران تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • شازند میزبان مسافران نوروزی
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند متوقف شده است