Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شیخ‌آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار این ۲ تیم از سری مسابقات لیگ دسته ۳ کشور که به میزبانی بوکان برگزار شد، با حواشی زیادی روبرو بود که پس از بررسی و گزارش ناظر این دیدار آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال این حواشی صادر و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر اساس این حکم «بایزید ریحانی» سرمربی تیم فوتبال مکریان مهاباد به دلیل ورود به زمین مسابقه و اعتراض به داور به توبیخ کتبی و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «کامران قروین» بازیکن تیم کشاورز بوکان به دلیل مضروب کردن سرمربی تیم مقابل به پنج جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: همچنین تیم مکریان مهاباد به دلیل داشتن هشت بازیکن اخطاری در این بازی به پرداخت ۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم فوتبال کشاورز بوکان شهریور امسال و در دومین دیدار از مرحله اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور میزبان تیم موکریان مهاباد بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مکریان مهاباد و کشاورز بوکان در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان و مقاومت آستارا هم‌گروه‌ هستند.

لیگ دسته ۳ فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود. 

آذربایجان‌غربی در این مرحله دارای چهار نماینده شامل تیم‌های موکریان مهاباد، سلدوز نقده، کشاورز بوکان و کاویان نقده است.

سال گذشته نیز تیم فوتبال موکریان مهاباد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور با قرار گرفتن در جایگاه دهم از راهیابی به لیگ دسته دوم کشور بازمانده بود.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور دارد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی کمیته انضباطی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد

از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خلیج فارس با نتیجه ۲بر یک تیم فولاد ب خوزستان را شکست داد.

مهرداد هدایتیان و علیرضا سلیم پور برای شهرداری بندرعباس در این دیدار گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری بندرعباس که پیش از این در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت حالا با کسب ۲۴ امیتاز و سه پله صعود در جایگاه نهم گروه نخست قرار گرفت.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم شناورسازی قشم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳۰ فروردین) میزبان نیکا پارس چالوس است و فولاد هرمزگان به مصاف آکادمی کیا می‌رود.
تیم‌های شناور سازی قشم و فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۹ و ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.
لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری