Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@06:50:11 GMT

فیلم سینمایی قفس آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۳۳۵

به گزارش ایلنا، فیلم سنیمایی "قفس" با موضوع مقاومت مردمی منطقه کردستان کشور سوریه و وضعیت زنان و کودکان جنگ‌زده منطقه کوبانی و نیروهای داوطلب مردمی که از دیگر کشورها در این منطقه به شهادت رسیدند، ساخته شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: در جریان حمله وحشیانه گروه تروریستی داعش به منطقه کوبانی در کشور سوریه و همچنین منطقه کردستان کشور عراق و هم مرز با کشور سوریه، بیش از 5000 نفر کشته، بیش از 2590 نفر بی‌سرپرست و یا آواره و 6383 نفر از زنان و دختران این مناطق به اسارت این گروه درآمده و تعداد 3793 از این اسرا ناپدید شده و تاکنون هیچ اطلاعی از آنها در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از: عابدین مهدوی، بیتا آزادی، علی نکته سنج، مریم گرجی، طاها سمندری، امیرحسین رمضانی، ستاره حیدرآبادی، سعید مرادی و بازیگر خردسال  عسل شاکری.

 این فیلم محصول موسسه بین المللی فیلم انسانیت است و بدون هیچگونه حمایت دولتی و با بودجه شخصی و ساخته شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: دستیار کارگردان: آرش یداللهی، منشی صحنه: سپیده کریمخانی، تصویربردار: سارنگ هاشمی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، صدابردار امید دولتخواه، تدوین و صداگذاری: مهدی نیرومنش، موسیقی و خواننده تیتراژ پایانی: جیان آکساک، طراح صحنه: مارال گلریز، مدیر صحنه: سعید توکلی، طراح لباس: پریسا پارسا، طراح و اجرای گریم: زهرا شیخلانی، رهام بیگلو، عکاسان پشت صحنه: اعظم حبیبی، کیامهر پارسی، مدیر و طراح جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، مجری جلوه‌های ویژه میدانی: حمید ترکمان، دستیار جلوه‌های ویژه میدانی: حامد ثابت، مدیر هماهنگی خارجی: تیزیانو برودولینی، مدیران تولید: مهدی امینیان، امیررضا طعامی، دستیار تهیه‌کننده: مهدی تهرانی.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می‌پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

کد خبر 6017043

دیگر خبرها

  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»