Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@18:20:22 GMT

پشتیبانی اپراتورهای ایرانی از کاربران در عراق

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۵۱۳

پشتیبانی اپراتورهای ایرانی از کاربران در عراق

ایتنا - تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در حدود ۱۴ نقطه از مسیر راهپیمایی زائران در خاک عراق، آماده سرویس دهی به زوار اربعین هستند.
تیم‌های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در حدود ۱۴ نقطه از مسیر راهپیمایی زائران در خاک عراق، آماده سرویس دهی به زوار اربعین هستند.

اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای با اعلام این خبر گفت: تیم‌های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در کشور عراق در بیش از ۱۴ نقطه، مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، وی تصریح کرد: این تیم‌های پشتیبانی برای ارائه سرویس به مشترکان ایرانی در نجف صحن حضرت زهرا، مقبره الحکیم، عمود ۱، تقاطع جاده کوفه با جاده نجف کربلا، عمودهای ۲۰۲، ۵۴۶، ۸۲۸، ۱۱۲۰، سید جوده کربلا، اطراف حرم امام حسین (ع) شارع العلقمی و شارع الحر، سامرا و کاظمین، مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین هستند.

مشاور وزیر ارتباطات افزود: در همین حال با همکاری اپراتورهای عراقی در مسیر نجف به کربلا سرویس «وای فای» در موکب‌های حضرت زهرا (ابتدای مسیر نجف) مسجد و مقبره الحکیم، عمود ۲۰۲ موکب امام خمینی، عمود ۲۸۶ موکب امام رضا (ع)، عمود ۳۰۹، عمود ۴۶۰ موکب احباب الزهرا، عمود ۵۴۸، عمود ۷۰۷ موکب امام رضا (ع)، عمود ۸۲۸ موکب صاحب‌الزمان، عمود ۹۵۳ موکب شهید الله، عمود ۱۱۲۰ موکب خدام الحسین و عمود ۱۲۲۲، ارائه می‌شود.

رادکانی در مورد مشکلاتی که در ارتباط از ایران با عراق برای برخی از زوار ایجادشده است، گفت: در تماس‌های وارده به ایران از طرف عراق مشکلی گزارش نشده است اما شکایت‌هایی درباره کیفیت ارتباطات از ایران با عراق وجود داشت که با پایش‌های مستمر در حال بررسی و رفع مشکل هستیم. از روز گذشته نیز اینترنت عراق به‌صورت ۲۴ ساعته برقرار است و زوار می‌توانند علاوه بر اینترنتی که روی خط گوشی خود دارند، از اینترنت وای فای در مراکزی که اعلام‌شده نیز استفاده کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: زائرین اربعین ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، وی همچنین تاکید کرد حمله به کنسولگری ایران در دمشق ، ایران را وادار به واکنش کرد.

السودانی  گفت: حمله ای که به کنسولگری ایران در دمشق  انجام شد؛ نقض آشکار و مغایر با قوانین بین المللی است و همین امر بود که ایران را وادار به نشان دادن واکنش کرد با وجودیکه  ما تلاش کردیم این وضعیت را مهار کنیم.

نخست وزیرعراق در پاسخ به سوالی درباره پرتاب پهپادها از خاک عراق اعلام کرد: ما گزارش یا نشانه‌ای مبنی بر پرتاب موشک یا پهپاد از عراق در جریان حمله ایران دریافت نکرده‌ایم در حالیکه موضع ما در این زمینه شفاف و روشن است و ما  اجازه نمی‌دهیم عراق به صحنه درگیری  تبدیل شود و به این مساله پایبند هستیم.

نخست وزیر عراق با اعلام این مطلب که نمی توان در هر موضوعی که مربوط به وضعیت عراق باشد، پای ایران را به میان کشید(ایران را دخیل دانست) ؛ گفت: موضوع پایان دادن به کار ائتلاف بین‌المللی خواسته عراق و بخشی از برنامه دولت این کشور است و نمایندگان پارلمان نیز آنرا مصوب کرده اند.

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است