Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظری مدیرکل پست لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: مجموعه پست استان در ۶ ماهه گذشته بیش از ۲ میلیون مرسوله را جابجا کرده است که از این میزان بیش از ۱ میلیون مرسوله وارد استان شده است وبیش از ۸۰۰ هزار مرسوله از استان خارج شده است.

او افزود: ما توانستیم از ابتدای امسال بیش از ۲ میلیون سفر زائد بین شهری واستانی را حذف کنیم و گام مهمی در راستای کاهش آلایندگی زیست محیطی، کاهش مسافرت‌های زائد شهری وحذف گره‌های ترافیکی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در لرستان ما باطرح توسعه ای که در دست داریم بیش از ۴۳۱ نقطه اتصال به هم استان‌ها داریم که از این تعداد ۳۶۱ نقطه تماس با مردم در رستا‌ها داریم که یک نقطه عطف وظرفیت خوبی برای استان محسوب می‌شود.

مدیرکل پست لرستان اظهارداشت: این واحد‌های پستی مادر خدمت روستائیان هستند و ۷۰ واحد شهری در مراکز شهر‌های استان ارائه خدمت می‌کنند.

ناظری گفت: ما توانستیم با همکاری دستگاه اجرایی استان یک بانک اطلاعاتی از اماکن واملاک ومکان‌های استان داشته باشیم به نحوی که تمام مکان‌ها واملاک در استان دارای شناسنامه پستی وکدپستی ۱۰ رقمی هستند وبیش ازیک میلیون و ۱۰۰ هزار رکورد کد پستی ۱۰ رقمی در استان ثبت شده است وهمه دستگاه‌های خدمات رسان دولتی وخصوصی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

او افزود: برنامه‌ای که در دست اقدام داریم تحت عنوان برنامه تحول گرا است وبرابر زمان بندی خاص خود انجام می‌شود ثبت سکوی تجارت الکترونیک پست است که دقیق وتدوین شده است و ظرفیت پست از جمله ادارات پست وظرفیت نیرو‌های انسانی پست، لوجستیک پست در اختیار بخش خصوصی کسب وکار‌های نوین قرار می‌دهیم که در آینده بتوانند این کسب وکار‌های نوپا از این ظرفیت استفاده کنند ونیازی به هزینه مضاعف نداشته باشند واین بستری است برای اینکه بتوانیم در راستای رونق تولید وفعالیت‌های اقتصادی در بخش خصوصی کمک رسانی کنیم.

انتهای پیام/م

بیش از ۲ میلیون مرسوله از طریق پست لرستان جابجاشده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود اعلام کرد: ‏با پیگیری وزارت علوم، موضوع تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از ارتقای مرتبه آن‌ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.‌ از این پس برای تبدیل وضع نیاز به احراز صلاحیت عمومی و کسب بخشی از امتیازات ارتقا خواهد بود. این مصوبه یکی از مشکلات فرایند استخدامی اساتید را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • ربات جابجایی اجسام سنگین وارد صنایع می‌شود
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان