Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@03:21:22 GMT

خط حمله پرسپولیس مقابل پیکان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۶۶۲

 در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که این دیدار قرار بود دوشنبه ۲۹ مهر برگزار شود، اما با اعلام سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، یک روز زودتر (یکشنبه ۲۸ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اخبار ورزشی- جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی تیم پرسپولیس که در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد هواداران قرار گرفته، در دیدار مقابل پیکان هم در ترکیب اصلی حضور دارد تا در کنار علیپور، زوج خط حمله سرخ ها را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در دیدار‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته و با صلاحدید گابریل کالدرون از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت، احتمال دارد مقابل پیکان نیز از ابتدا بازی کند و امیدوار است تا گلزنی کند.

براندائو در بازی‌های گذشته در لیگ برتر مقابل تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال، سپاهان و ... بازی کرده و عملکرد خوبی را ثبت نکرده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خط حمله پرسپولیس علی علیپور جونیور براندائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)