Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:06:46 GMT

قرارداد روبرتو مانچینی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۸۳۶

قرارداد روبرتو مانچینی تمدید شد

فدراسیون فوتبال ایتالیا پاداش عملکرد خوب روبرتو مانچینی در تیم ملی فوتبال این کشور را با تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۲ داد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ایتالیایی «توتو مرکاتو» گزارش داد فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد روبرتو مانچینی را تا سال 2022 تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش در قرارداد سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و منچسترسیتی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بندی وجود داشته که در صورت صعود آتزوری به مرحله پایانی یورو 2020، فدراسیون فوتبال این کشورمی‌تواند به صورت خودکار قرارداد او را تا دو سال دیگر تمدید کند.

روبرتو مانچینی که در ماه مِی 2018 هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفت، آتزوری را متحول کرده و با استفاده از ترکیبی از بازیکنان باتجربه و نسل جدید فوتبال ایتالیا، صعود زودهنگام این تیم به مرحله پایانی یورو 2020 را قطعی کرده است.

تیم ملی فوتبال ایتالیا شنبه شب در مرحله انتخابی  یورو 2020 با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، یونان را شکست داد و رکورد صد درصد پیروزی‌اش در این رقابت‌ها را حفظ کرد. شاگردان روبرتو مانچینی که هر  هفت بازی خود در این مرحله را با پیروزی به پایان برده‌اند با 21 امتیاز صعود زودهنگام خود از گروه J به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کرده‌اند، این در حالیست که هنوز سه بازی دیگر در مرحله انتخابی در پیش دارند.

مانچینی در یکقدمی رکوردی جدید با تیم ملی فوتبال ایتالیا

روبرتو مانچینی در صورتی که آتزوری را در بازی سه‌شنبه شب مقابل لیختن‌اشتاین در مرحله انتخابی یورو 2020 به پیروزی برساند، با رکورد 9 پیروزی متوالی ویتوریو پوتزو سرمربی تیم ملی ایتالیا بین سال‌های 1938 تا 1939 برابر خواهد شد.

سرمربی کنونی آتزوری پیش از حضور در تیم ملی ایتالیا سرمربی تیم زنیت روسیه بود اما در ادامه به صورت توافقی از این تیم جدا شد و به کشورش برگشت تا جانشین جامپیرو ونتورایی شود که در رساندن آتزوری به جام جهانی 2018 روسیه ناکام بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال جام ملت‌های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی فوتبال جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس