Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@08:29:21 GMT

خودروی مشترک ایران و آذربایجان در راه است ؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۸۶۳

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اینکه آیا خبر تولید خودروی مشترک خزر با کشور آذربایجان صحت دارد یا خیر، گفت: ایران خودرو یک واحد مشترک در کشور آذربایجان دارد که در حال تولید است.وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: یک واحد مشترک هم امسال کنلگ زنی شد، که قرار است یک شرکت ایرانی با یک شرکت آذربایجانی خودروی سنگین تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ایران خودرو در حال تولید خودروهای مانند سمند در آذربایجان است.

 

نپذیرفتن پروانه بهره‌برداری معادن از سوی بانک‌ها خلاف قانون است

رحمانی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه تعدادی از معدن‌کاران معترض هستند که بانک‌ها پروانه اکتشاف آنها را به عنوان ضامن برای دریافت تسهیلات نمی‌پذیرند،‌ آیا با بانک مرکزی در این مورد صحبت شده است،‌ گفت: این کار خلاف قانون است و زمانی هم که از این تخلف اطلاع پیدا کردیم، بررسی‌های لازم را انجام دادیم.وی ادامه داد: قانون می‌گوید پروانه بهره‌برداری معادن جزء مدارکی است که به عنوان وثیقه باید بپذیرند.

 

وزیر صمت خاطر نشان کرد: در گذشته چنین اعتراضاتی را به ما گوشزد کردند که ما آن را در کارگروه مطرح کردیم و خوشبختانه مواردی که به بانک مرکزی اطلاع دادیم خودشان برخورد و پیگیری کردند.وی ادامه داد:‌ هر نهاد و سازمانی هم این قضیه را نمی‌پذیرند به ما و ستادهای رفع موانع تولید اطلاع دهند.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیرصمت آذربایجان اقتصاد جام نیوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد غلامی  گفت : در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند. وی گفت : در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم / دنبال تصویب قوانین جدید نباشد