Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فناوران به‌عنوان اولین سیستم نرم‌افزاری بیمه‌ای (Core Insurance) در دهمین نمایشگاه کار با هدف جذب نیروهای بااستعداد و ساعی شرکت کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فناوران اطلاعات خبره، شرکت فناوران یکی از شرکت‌های بزرگ این کشور هست که با سابقه ۱۶ ساله بازوی فنی شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود و نقشی کلیدی را در صنعت بیمه بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر کجای این کشور (شمال تا جنوب، شرق تا غرب) هر نماینده در هر رشته (از خودرو و آتش‌سوزی منازل گرفته تا درمان و باربری) و در ۲۳ شرکت بیمه از ۲۷ شرکت بیمه در ایران از زیرساخت فناوران برای صدور و خسارت‌دهی استفاده می‌شود.

علیرضا دهلقی، معاونت فنی واحد آموزش با اشاره به اینکه این شرکت دارای رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک است، اظهار کرد: این شرکت به‌عنوان پدیدآورنده‌ی اولین نرم‌افزار جامع تمام ایرانی بیمه‌ای (core insurance) کشور مطرح بوده و از جایگاه ممتازی در بین شرکت‌های حامی صنعت بیمه، برخوردار است.

وی اضافه کرد، این شرکت قصد دارد دامنه‌ی خدمات خود را در بسیاری از حوزه‌ها نظیر هوش تجاری و ارائه‌ی وب‌سرویس‌ها توسعه دهد. در همین رابطه فناوران در حال راه‌اندازی وب‌سرویس‌هایی جهت کمک به استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه کسب‌وکار بیمه است. همچنین این شرکت در زمینهٔ هوش تجاری سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و امکانات مدیریتی و گزارش‌گیری خوبی را در اختیار شرکت‌های مخاطب قرار داده است.

وی که در حاشیه دهمین نمایشگاه کار سخن می‌گفت، با بیان این‌که شرکت فناوران بدون مطرح کردن نام خود از شرکت‌های بزرگی حمایت کرده است، افزود: شرکت فناوران در جریان فعالیت‌های خود با ارائه مشاوره‌های سودمند و ارائه راهکارهای آی تی به رونق صنعت بیمه کمک‌های شایان توجهی کرده است.

معاون فنی واحد جذب و آموزش شرکت فناوران در تشریح روند توسعه این شرکت بیان کرد: شرکت فناوران کار خود را در سال ۸۲ با یک گروه کوچک آغاز کرد. به‌تدریج فعالیت‌های این شرکت افزایش پیدا کرد و نرم‌افزار بیمه‌ای فناوران توسعه یافت. این نرم‌افزار با ارائه امکانات جامع، شرکت‌های بزرگ را به سمت فن آوران جذب کرد. به‌مرور زمان قابلیت‌های نرم‌افزار بیمه‌ای شرکت فناوران با توجه به نیازهای مدیران بیمه و شعبات زیرمجموعه آن‌ها بهتر و بیشتر شد، در نتیجه شرکت فناوران، اعتماد مدیران صنعت بیمه را جلب کرد و شرکت‌های بیشتری تمایل پیدا کردند که از این سیستم استفاده کنند.

وی تصریح کرد که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های نرم‌افزاری کشور به شمار می‌آید.

معاون فنی واحد جذب و آموزش شرکت فناوران با تاکید بر اینکه نرم‌افزار فناوران توانسته است تا حد مطلوبی نیازهای صنعت بیمه را پاسخگو باشد، اظهارکرد: در حال حاضر از ۲۷ شرکت بیمه‌ای فعال در کشور (آسیا، دانا، البرز و...)۲۳ شرکت با بیش از ۳۷،۰۰۰ کاربر آنلاین و بیش از ۴۰ میلیون ذینفع مخاطب این سیستم هستند که نشان‌دهنده نقش و جایگاه مهمی است که این شرکت در صنعت بیمه به عهده دارد.

تلاش شرکت فناوران برای جذب نیروهای جوان و متخصص حوزه آی‌تی

مسئولان جذب در شرکت فناوران در حاشیه نمایشگاه کار از هدف‌گذاری این شرکت برای جذب نیروهای نخبه و متخصص حوزه آی‌تی جهت توسعه دامنه‌ی خدمات خود خبر دادند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش شرکت فناوران برای جذب نیروهای جوان و متخصص حوزه آی‌تی اظهار کرد: آینده حرفه‌ای افرادی که جذب این شرکت می‌شوند با توجه به تسهیلاتی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده، روشن است.

دهلقی افزود: در حال حاضر شرکت فناوران با وجود در اختیار داشتن نیروهای متخصص برنامه‌نویس و تحلیل‌گر و پشتیبان و متخصصین هوش تجاری، به‌منظور توسعه نیروی انسانی متخصص خود درصدد جذب نیروهای جوان در برآمده است. نیروهای جدید بعد از گزینش با توجه به توانایی‌ها، تحت آموزش‌های مرتبط با جایگاه‌های شغلی در نظر گرفته‌شده برای آن‌ها، قرار می‌گیرند و با توجه به عملکردی که از خود نشان دهند، تعیین سطح می‌شوند. فناوران یک شرکت خصوصی است که نیرو تنها بر اساس قابلیت‌ها و تلاش مستمر در هر سطحی باشد می‌تواند راه پیشرفت را در پیش، و در زمره نیروهای تراز اول شرکت و در سمت‌های کلیدی شرکت قرار گیرد. او خاطرنشان کرد که بسیاری از مدیران فعلی در فناوران، کار خود را از ساده‌ترین موقعیت‌های شغلی در فناوران شروع کرده بودند.

وی تصریح کرد: شرکت فناوران با حضور در دهمین نمایشگاه کار درصدد جذب نیروی متخصص از بین جوانان مستعد برمده که در شرایط نیاز کشور به اشتغال نیروهای جوان، این اقدام بسیار ستودنیست.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فناوران اطلاعات خبره نمایشگاه کار نرم افزار بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر

 مهدی شهنواز ی بیان کرد: باهدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر خاش و نیز کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آب‌گرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بندهای خاکی و پاک‌سازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روزهای گذشته در سطح شهر به طور جد در حال اجرا است.

شهردار خاش تصریح کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان اکیپ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هم اینک ماشین‌آلات و نیروهای این ارگان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: بسیاری از اکیپ‌های شهرداری خاش در حال بازگشایی معابر و پاک‌سازی مسیرهای سیلاب هستند.

شهنوازی گفت: متأسفانه شماری از نیروهای شرکت راه‌آهن زیرمجموعه قرارگاه خاتم سپاه گرفتار سیلاب ناگهانی در رودخانه مرنتاک حوزه ایرندگان خاش شدند که جنازه سه نفر یافت و جنازه فرد همراه آن‌ها تاکنون پیدا نشده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از نزدیکی در حاشیه رودخانه‌های مهران و پنج‌انگشت به‌ویژه رودخانه مهران اجتناب کنند؛ زیرا این رودخانه از مسیرهای بالادستی حوزه آبریز تفتان و ارتفاعات بالاتر از پلیس‌راه سرچشمه می‌گیرد و اگر در شهر خاش بارش نباشد و در آن نقاط بارندگی صورت گیرد یقیناً این رودخانه طغیان کرده و خطراتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • اختراع میز آزمایشگاه سیار توسط فناوران کشورمان