Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه استقلال نسبت به اعلام خبر تغییر زمان بازی این تیم مقابل تراکتور واکنش نشان داد.
به گزارش آریا، در حالی که طی روزهای گذشته مدیرعامل تراکتور اعلام کرد دیدار این تیم مقابل استقلال در روز 10 آبان ماه برگزار می شود، اما امروز باشگاه استقلال اعلام کرد که موافق این جابجایی زمانی دیدار نیست و طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، این بازی پنجشنبه 9 آبان ماه برگزار خواهد شد و باشگاه استقلال با تغییر زمانی این بازی به روز جمعه مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه استقلال در بیانیه جدیدش نوشت: ضمن پوزش از مخاطبان گرامی، لازم به تصحیح است که تاریخ رسمی اعلام شده بازی استقلال مقابل تراکتور از مدتها قبل روز جمعه 10 آبان بوده است.
طبق نامه ارسالی سازمان لیگ به باشگاه استقلال به شماره 110/9041 در روز 23 شهریور، زمان رسمی بازی استقلال با تراکتور روز جمعه 10 آبان، ساعت 15:30 خواهد بود. توضیح سازمان لیگ درباره مصاحبه مدیرعامل تراکتور:
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ دیروز در این مورد گفت: طبق برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ اعلام شد زمان دیدار تراکتور - استقلال از همان ابتدا در تاریخ 10 آبان اعلام شده بود. حتی روز گذشته در این مورد آقای صادقیان (مدیرعامل تراکتور) با من تماس گرفت و گفت که یکی از سایت‌های خبری تاریخ این دیدار را 9 آبان اعلام کرده که برای وی توضیح دادم آن سایت برنامه را اشتباه زده است و بازی طبق اعلام سازمان لیگ در همان تاریخ 10 آبان برگزار خواهد شد.
خبر دیگر از باشگاه استقلال، ادامه غیبت دیاباته است. استفاده از مهاجم آسیب دیده آبی پوشان در جام حذفی مقابل فجرسپاسی امکان پذیر نیست و استراماچونی باید به فکر جانشین وی باشد. شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان که در هفته سوم با مصدومیت مواجه شد و بعد از آن نتوانست برای آبی پوشان بازی کند، قطعا دیدار این تیم در جام حذفی مقابل فجر سپاسی را هم از دست خواهد داد. دیاباته که با استفاده از تعطیلات چند روزه تمرینات آبی پوشان از کادر فنی تیمش مرخصی گرفت و باتوجه به طولانی شدن مرخصی وی و دوری‌اش از تمرین، حتی در صورت پشت سر گذاشتن مصدومیت، باز هم به نظر نمی‌رسد شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش مقابل فجر سپاسی در جام حذفی داشته باشد.
آندره‌آ استراماچونی با ارسال نامه‌ای به امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال خواهان عدم حضور حامد حاجیلو در تمرینات و اطراف این تیم شده است. گفته شده سرمربی ایتالیایی استقلال از عملکرد مدیر روابط عمومی این باشگاه ناراضی است و به همین دلیل از فتحی خواسته که حاجیلو در تمرینات و محل‌هایی که تیم حضور دارد، آفتابی نشود. همین موضوع باعث شده از چندی پیش مدیر روابط عمومی استقلال در تمرینات حضور نداشته باشد. حاجیلو با حفط مسئولیت، مدیر تشریفات باشگاه استقلال نیز است و شنیده می‌شود ماجرای عدم حضور بازیکن سنگالی طبق قانون سازمان لیگ، اتفاقات فرودگاه برای هروویه میلیچ بازیکن کروات فعلی استقلال، بحث تمدید ویزای کار برای سفر به کیش، اتفاقات داخل تیم و ... از جمله موارد ناراحتی استراماچونی بوده است، هر چند حاجیلو این موارد را نمی‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استراماچونی حاجیلو دیاباته جام حذفی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که این بازی از اهمیت زیادی برای این تیم برخوردار است. این دیدار تقابل جذاب بین خط دفاعی مستحکم تراکتور و خط حمله پرقدرت سپاهان خواهد بود.

در همین خصوص عارف آقاسی، مدافع تیم تراکتور که این فصل زوج دفاعی قرمزهای تبریزی را با شجاع خلیل‌زاده تشکیل داده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون شروع تمرینات تراکتور گفت: این هفته با بازگشت آقای خمس تمرینات را شروع کردیم و خیلی خوشحالم که دوباره هم‌تیمی‌های خودم را دیدم. جا دارد از همین‌جا سال نو را هم به همه هموطنان و هواداران تراکتور تبریک بگویم و آرزوی سالی خوب برای همه مردم ایران دارم.

وی افزود: تمرینات ما مثل همیشه با نظم خاصی برگزار می‌شود و آقای خمس هم روی این نظم تاکید زیادی دارند. ما هم طبق وظیفه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد قدرت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و ما هم کاملا بر توان تهاجمی این تیم واقف هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. در این بازی مثل تمام بازی‌ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد که وظایف دفاعی و هجومی را انجام بدهیم و باتوجه به حضور هواداران انگیزه بسیار زیادی هم داریم.

آقاسی با اشاره به نتایج ضعیف تراکتور مقابل مدعیان اظهار داشت: به نظرم نباید لیگ برتر و عملکرد تیم‌ها را این‌طور سنجید، ما هنوز دو بازی مهم دیگر با استقلال و سپاهان داریم و سایر مسابقات هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما متمرکز هستیم که در 9 بازی باقی‌مانده برنده شویم و مطمئن باشید اگر این بازی‌ها را ببریم دیگر نتایج قبلی به چشم نخواهند آمد.

مدافع تراکتور ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم‌هایی که توانستند در بازی‌های پایانی فصل تمرکز بیشتری داشته باشند و آماده‌تر وارد زمین شوند، در نهایت به موفقیت رسیدند و ما هم‌قسم شدیم تا در بازی‌های باقی‌مانده نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند. این تنها هدفی است که داریم.

این بازیکن باتجربه در مورد حضور هواداران در بازی سپاهان عنوان کرد: هواداران تراکتور نیاز به دعوت ما ندارند و همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند اما من به عنوان عضو کوچک این خانواده چند میلیونی، از تمام هواداران عزیز تراکتور درخواست دارم تا در این بازی انرژی خودشان را برای لحظه ورود تیم‌ها به زمین و 90 دقیقه مسابقه نگه دارند و مثل همیشه ما را تشویق کنند. حمایت آنها انرژی ما را چند برابر می‌کند و روی حریف هم تاثیر دارد و مطمئنا با حضور پرشور آنها می‌توانیم هر حریفی را شکست بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیایی بازیکنان را راضی خواهد کرد؟ گفت: ما به عنوان فوتبالیست وظیفه داریم در تمام مسابقات برنده شویم و به هیچ وجه اینطور نیست که اگر سهمیه بگیریم یا در جایگاه خاصی قرار داشته باشیم دیگر راضی شویم و برای کسب رتبه بهتر تلاش نکنیم. بازیکنان ما تجربه بالایی دارند و تا روز پایانی تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند و شک نکنید ما در هر 9 بازی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه