Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه هر سال با توجه به تجارب سال‌های قبل شرایط اربعین مطلوب‌تر می‌شود، گفت: سپاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران ۲۵ موکب دایر کرده است.

به گزارش ایسنا، سردار «جمال شاکرمی» در نشست قرارگاه اربعین مرز مهران با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین اظهار کرد: امنیت زائران مهم‌ترین مقوله اربعین است که سپاه نیز با همکاری دیگر نیروهای مسلح در تأمین امنیت زائران مشارکت فراگیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه فضاهای بیرون و درون پایانه مرزی و حتی کیلومترها دورتر از شهر و مرز مهران تحت کنترل نیروهای امنیتی با تجهیزات مدرن و ویژه است.

شاکرمی با بیان اینکه امسال به علت تقویت زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی میزان نارضایتی‌های زائران نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است، اضافه کرد: سپاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران ۲۵ موکب دایر کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) استان با اشاره به اینکه در بخش بهداشت و درمان یک بیمارستان صحرایی با ۴۵ نفر کادر توسط سپاه در مرز مهران مستقر شده، گفت: برای اسکان زائران یک ظرفیت ۱۵ هزار نفری نیز ایجاد شده است.

وی در پایان با اشاره به استقرار بالگردهای سپاه در مرز بین‌المللی مهران، بیان کرد: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و تریلر برای حمل و نقل زائران در موج بازگشت از سوی سپاه آماده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی فیضی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر که با حضور مدیران حرم مطهر در دفتر معاونت خدمات زائران برگزار شد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی با تدابیری که از ماه‌های قبل برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی اندیشیده بود، خوشبختانه ایام گذشته را با برنامه‌ریزی‌های مناسب پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده میزبانی از زائران عزادار در شب‌های قدر است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: به دلیل تلاقی دو مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان خوشبختانه شاهد حضور زائران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور در بارگاه منور رضوی هستیم از همین رو برای مناسبت شب‌های قدر تدابیری اندیشیده شده است تا به نحو مطلوب این مراسم ویژه زائران داخل و خارج کشور برگزار شود.

برگزاری مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان

وی با اشاره به اینکه همزمان ۴ ویژه برنامه را در شب‌های قدر تدارک و پیش‌بینی کرده‌ایم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک مراسم رسمی و جامع داریم که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار می‌شود و همزمان برای زائران عرب و اردو زبان و همچنین ناشنوایان و کم شنوایان که طی سال‌های قبل مورد توجه بوده است، مراسم ویژه شب‌های قدر را در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌کنیم.

فیضی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی مراسم شب‌های قدر در صحن‌های حرم مطهر برگزار می‌شود و در غیر این صورت تمامی رواق‌ها آماده برگزاری مراسم و میزبانی از زائران در این شب‌های عزیز است.

فراخوان خانواده رضوی جهت خدمت رسانی شایسته به زائران

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: طی سال، چند مناسبت ویژه داریم که برای خدمت رسانی به زائران از ظرفیت همه خدام و خانواده بزرگ رضوی استفاده می‌شود یکی از این مناسبت‌ها که فراخوان عمومی برای همه خدام انجام شده، شب‌های قدر است.

وی ادامه داد: در این شب‌ها، ۴۰ هزار نفر از خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی و سایر بخش‌ها (بنیاد کرامت رضوی، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و …‌) آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا (ع) هستند تا خدمت شایسته و درخور شأن به مهمانان امام رضا (ع) داشته باشند و زائران بهره کافی را از این شب‌های عزیز ببرند.

کد خبر 6064418

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هوافضای سپاه با مهران، پاوه و شاهد ۱۴۷
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران در شبهای قدر
  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد