Web Analytics Made Easy - Statcounter

العالم: اقدامات ارتش سوریه برای مقابله با تجاوزات ارتش ترکیه به شمال این کشور، خوشحالی مردم الحسکه را به دنبال داشت. مردم الحسکه با حضور در خیابان‌ها و محله‌های مختلف شهر خوشحالی خود را نشان دادند و حمایت خود را از ارتش اعلام کردند.

یکی از اهالی الحسکه که برای نشان دادن خوشحالی خود از اقدامات ارتش به خیابان آمده بود گفت: ”بازگشت همه مناطق سوریه به آغوش میهن را تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالی ما قابل وصف نیست. به ارتش و رئیس جمهور و همه مردم سوریه تبریک می‌گوییم. “

دیگر شهروند سوری نیز ضمن قدردانی از درایت مقامات و فداکاری‌های ارتش، خوشحالی خود را از آزادی بخش‌های اشغال شده سوریه اعلام کرد.

یک بانوی اهل الحسکه نیز در حالی که پرچم سوریه را در دست داشت، گفت: ”سوریه امروز از اینجا از استان الحسکه پیروز می‌شود. این پرچم امروز مثل بقیه سوریه در استان الحسکه به اهتزاز در خواهد آمد. از ارتش قدردانی می‌کنیم. درود بر رئیس‌جمهور. “

دیگر شهروند اهل الحسکه نیز گفت: ”بشارت پیروزی از میدان‌های الحسکه آغاز شد و به جولان ختم خواهد شد. جولان و الحسکه و بقیه خاک این کشور متعلق به ماست.“

امروز  یگان‌های ارتش سوریه وارد شهر الطبقه در حومه الرقه شدند و هم اکنون به سمت شمال کشور در حرکت هستند.

شب گذشته نیز ارتش سوریه به منظور مقابله با تهاجم نظامی ترکیه، وارد شهر منبج در شمال شرق سوریه شد.

ترکیه اخیرا با طرح ادعای «مبارزه با تروریسم»، عملیات تجاوزکارانه خود را شمال شرق سوریه آغاز کرده است. این  در حالی است که سوریه این اقدام آنکارا را محکوم کرده و آن را نقض حاکمیت خود خوانده است.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،پس از سال‌ها انتظار، آبرسانی به ۷ روستای گلستان، تلگرد، حسن بلبل، طراز خاکی، گلشیخ، گدا محمد و لوشاب قلندرآباد فریمان پایان یافت.

مدیرآبفای فریمان  گفت: این طرح بزرگ با کار جهادی و به همت شرکت اسکان و خیر بزرگ آبرسان کشور آقای علی ابراهیمی انجام شد و ۳۰۰ خانوار این روستا‌ها از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
موسی رضایی گفت: این طرح در ۱۸ کیلومتر خط انتقال، ۲۲ کیلومتر شبکه داخلی، یک حلقه چاه و بازسازی و تجهیز مخزن با صرف هزینه ۱۸ میلیار تومان اجرا شد.

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری