Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:41:36 GMT

طارمی: سبک بازی تیم ملی تهاجمی‌تر شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۰۶۵

طارمی: سبک بازی تیم ملی تهاجمی‌تر شده است

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین اظهار داشت: بحرین تیم بسیار خوبی است. آنالیزها نشان می‌دهند فردا حریف سختی داریم.

وی در ادامه افزود: با همه احترامی که به حریف می‌گذاریم، ما یک تیم جوان و خوب هستیم‌ و بازیکنان جوانی داریم که در جام جهانی هم بازی کرده‌اند. به اینجا آمده‌ایم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: خوشحالم که الان یک تیم جوان و باتجربه داریم. این موضوع نقطه ارزشمند و امتیاز بزرگی برای ماست. سبک بازی ما هم همانطور که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی اشاره کرد تهاجمی‌تر شده است و این را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. آینده‌نگری ما حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

دیدار تیم ملی ایران مقابل بحرین در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین فردا (سه شنبه) ساعت ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی بحرین به انجام خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی بحرین مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، با گلزنی در دقایق پایانی بازی مقابل فامالیکائو، از سومین شکست پیاپی تیمش در لیگ برتر پرتغال جلوگیری کرد و مانع از ثبت یک رسوایی بزرگ شد.

در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم خانگی خود میزبان فامالیکائو بود. این بازی تا دقیقه 82 با نتیجه 2-1 به سود فامالیکائو دنبال می‌شد، اما طارمی با گلزنی در این دقیقه، پورتو را از شکست نجات داد و این بازی را به تساوی 2-2 کشاند.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود، تصویر اصلی خود را به مهدی طارمی اختصاص داده و با تیتری درشت نوشت که مهاجم ایرانی، از یک رسوایی بزرگ جلوگیری به عمل آورده است.

منظور اوجوگو از این تیتر، فرار پورتو از سومین شکست پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر بوده است. پورتو پیش از این برابر تیم‌های استوریل پرایا و ویتوریا گیمارش شکست خورده بود و در صورت باخت به فامالیکائو، هت‌تریک باخت‌های متوالی خود را ثبت می‌کرد.

گل طارمی در دقایق پایانی بازی، مانع از ثبت این رکورد منفی برای پورتو شد و این تیم را از یک رسوایی بزرگ نجات داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895272

دیگر خبرها

  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد
  • اعتراض پورتو به نگرفتن پنالتی روی طارمی
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • طارمی ناجی پورتو شد