Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،در آغاز این مراسم در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) گفت : نیمی از زنان کشور و تعدادقابل توجهی از مردان دچارکمبود ویتامین (د)هستند.

او با بیان اینکه کمبود این ویتامین در 76درصد از دانش آموزان دیده می شود، افزود: با توجه به محدود بودن منابع غذایی حاوی ویتامین (د)برنامه مکمل یاری برای گروه های هدف دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول ودوم اجرا می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمدی  با اشاره به اینکه طرح مکمل یاری ویتامین (د) در مدت 16هفته اجرا خواهد شدادامه داد: در طول سال تحصیلی هر هفته یک قرص آهن و ماهیانه یک قرص ویتامین (د) به دانش آموزان داده می شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خوسف، استخوان دردی ،نرمی استخوان ،ضعف عظلانی و راشیتیسم را از مهمترین نشانه های کمبود ویتامین (د)در بدن و بی اشتهایی ،حالت خواب رفتن وسوز سوز شدن دست وپاها ،حالت تهوع رنگ پریدگی ،خستگی زود رسش را از علائم فقر آهن در بدن عنوان کرد .

انتهای پیام/ ط آ

کمبود ویتامین (د) در نیمی از زنان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • ۲ عادت ناسالم که بدن را فرسوده و چاق می‌کند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • کدام ویتامین همان اکسیر جوانی است!