Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اعزام ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز‌های عراق خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مورد ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران اربعین حسینی، گفت: امسال، ستاد اربعین در حوزه حمل و نقل عمومی و سوخت مسؤولیت بزرگی را به شرکت واحد شهرداری تهران سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری تهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به برگزاری مراسم اربعین حسینی اختصاص داده بود، تصریح کرد: شهرداری تهران با همکاری شهرداری‌های مشهد و کرج و همچنین شرکت آزادگان تا امروز ۹۶۰ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه تریلر به چهار مرز ایران و عراق اعزام کرده است که ۶۰۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها متعلق به شهرداری تهران است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: اتوبوس‌های اعزامی در حال جابه‌جایی زائران تا ۱۸۲ کیلومتری خاک عراق هستند.

سنندجی از راه‌اندازی یک خط طولانی در مسیر مهران ـ. نجف خبر داد و گفت: در مسیر‌های مهران ـ. کوت و کوت ـ. الشمیلی و همچنین الشمیلی ـ. نجف یک خط اتوبوسرانی با بیشترین حجم مسافران راه‌اندازی شده است. اتوبوس‌های مستقر در چذابه و شلمچه نیز به همین صورت در حال سرویس‌رسانی به زائران هستند.

وی با بیان اینکه در زمان برگشت تعدادی اتوبوس در صورت نیاز به افزایش سرویس‌رسانی آماده اعزام هستند، اظهار داشت: بنابر دستور معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری تهران، اجرای این اقدامات در صورتی است که خدمات‌دهی در تهران دچار خلل نشود.

به گفته سنندجی؛ برگشت زائران از روز بیست‌وسوم مهرماه اتفاق خواهد افتاد. همچنین برای روز اربعین حسینی در تهران نیز اتوبوس‌های شرکت واحد بعد از پایان مراسم پیاده‌روی آماده جابه‌جایی مسافران خواهند بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تأکید کرد: اتوبوس‌های اعزامی به مرزها، اتوبوس‌های پشتیبان خطوط بی آر تی هستند و هیچ اتوبوسی از مدار خطوط سرویس‌رسانی خارج نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرزهای عراق شهرداری تهران زائران اربعین اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: در پی بارش‌های شدید باران که در روز‌های گذشته در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور اتفاق افتاد و در برخی از مناطق به ویژه در شهر‌های استان سیستان و بلوچستان منجر به آبگرفتگی و سیلاب شد، به درخواست مسئولان منطقه و با تعامل بین مدیران وزارت کشور و شهرداری تهران، آتش نشانان پایتخت به صورت هوایی و زمینی به منطقه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: ۲۳ آتش نشان در قالب دو تیم با امکانات و تجهیزاتی همچون ۵ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه جرثقیل ۳ تن، یک دستگاه خودروی کاپرا و ۳ دستگاه خودروی سبک به همراه ۸ دستگاه پمپ نیمه سنگین فوکس و ۱۵ دستگاه پمپ سبک و همچنین مقدار زیادی لوله و تجهیزات و ادوات برقی که در این گونه مواقع استفاده می‌شود، عملیات خودشان را از روز گذشته برای کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: باتوجه به اینکه برخی از منازل و محلات دچار آبگرفتگی بود، آتش نشانان پایتخت به محض رسیدن به منطقه، با هماهنگی مسئولان محلی اقدام به تخلیه آب از منازل و خیابان‌ها کردند.

وی افزود: تیم‌های آتش نشانی تهران تا زمانی که به حضور آنها در منطقه سیل زده نیاز باشد، در آن محل حضور خواهند داشت.

ملکی گفت: زمانی که سیلابی در یک شهری اتفاق می‌افتد، آتش نشانان هم به آن مناطق اعزام می‌شوند، در سال‌های گذشته هم آتش نشانان پایتخت برای کمک به سیل زدگان مردم کنارک داوطلب شده بودند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان