Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی بیان کرد: با ارسال گزارشی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و شکایت یک مجتمع تولیدی در مورد دریافت وجه اضافی توسط شرکت برق خوزستان، این گزارش به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از اخذ استعلامات لازم و همچنین حضور نداشتن مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان و یا نماینده وی در جلسه، تخلف از سوی رییس شعبه محرز اعلام و حکم بر اعاده وجه مازاد اخذ شده به مبلغ چهار میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال به شاکی و همین مبلغ نیز در حق دولت صادر کرد.
رایگانی گفت: شرکت توزیع برق خوزستان نسبت به رای صادره اعتراض و رای بدوی مجدد در شعبه سوم تجدید نظر خوزستان بررسی و رای شعبه بدوی مورد تایید قرار گرفت.

۹۸۸۷ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خوزستان اهواز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کورش آذربخت گفت: پرونده یک واحد صنفی نانوایی برای عرضه خارج از شبکه ۲۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دزفول رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته آذربخت، اجرای احکام تعزیرات حکومتی پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره را از متهم وصول کرد .

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول افزود: بازرسان اداره صمت دزفول این گزارش را تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول