Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هم زمان با برگزاری جشنواره قصه گویی استانی در کرمانشاه ویژه برنامه «قصه های عاشورایی» در خانه موزه جلیلی کانون پرورش فکری برگزار می شود.

این برنامه فرهنگی از ساعت ۱۹ تا ۲۰ امشب دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ و با حضور علاقه مندان به قصه گویی اجرا می شود.

ورود برای تمام علاقه مندان و خانواده ها در این برنامه رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از روز یکشنبه ۲۱مهرماه آغاز شده است و تا روز سه شنبه ۲۳ مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4746527

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره قصه گویی کرمانشاه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: دختران هنرمند این خطه مرزی با کسب مقام نخست در دومین جشنواره سرود آفرینش، به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.   طاهره سیدین افزود: این دوره از مسابقات در ۲ بخش کانونی و آزاد به صورت غیرحضوری برگزار شد و هیات داوران آثار را در مشهد ارزیابی کردند.   وی اظهار کرد: در مرحله استانی این مسابقات، گروه پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد به سرپرستی کلثوم عزتی و در بخش آزاد گروه آواهای محلی صبای این شهرستان به سرپرستی خلیل شیری توانستند جواز شرکت در مرحله بعدی مسابقات را کسب کنند.   وی ادامه داد: دومین جشنواره سرود آفرینش در مقطع راهنمایی با شرکت ۱۱ گروه در بخش کانونی و چهار گروه در بخش آزاد برگزار شد.   مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: این دوره از مسابقات با موضوع سروده های کلاسیک و محلی به کار خود در خراسان رضوی پایان داد.   سیدین افزود: همچنین سال گذشته، کلثوم عزتی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان رتبه نخست بخش بین الملل جشنواره قصه گویی خراسان رضوی را از آن خود کرد.   شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد