Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@09:32:26 GMT

ویلموتس: هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی‌دانم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۲۵۹

ویلموتس: هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی‌دانم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک ویلموتس،سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین عنوان کرد:ما دو بازی داشتیم و ۶ امتیاز کسب کردیم.هدف مان برنده شدن در بازی سوم است.

وی ادامه داد:بحرین حریف سرسختی هست.ما فیلم بازی های این تیم را دیده ایم.بحرین سخت به حریف فرصت می دهد با این وجود سعی می کنیم برنده بازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتایج قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه،اظهار داست:
برد ۱۴ بر صفر تمام شده است.باید آن بازی را فراموش کنیم.واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد.باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کرد.

ویلموتس درباره تفاوت این بازی با مسابقه کامبوج عنوان کرد:بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است.ما دو بازی متفاوت داریم.اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبرو می شوند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی اش از این مسابقه چیست گفت:باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده ایم تاریخ را بالعکس کنیم.قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می کنند.

ویلموتس درباره اینکه ایران‌ ۶ امتیاز دارد و پیش بینی اش چند امتیاز دیگر در این مرحله است اظهار داشت:
من نگاهم بازی به بازی است.سعی می کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم.

وی ادامه داد:هم اکنون ابتدای مسیر انتخاب جام جهانی هستیم.فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌.هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت ها خواهد بود.

ویلموتس درباره تفاوت دو بازی گدشته ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین تصریح کرد:هر بازی شرایط خودش را دارد.ما امروز بحرین را آنالیز کردیم.این تیم ساده نیست و یک خط قوی در دفاع دارد.من هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی دانم.

256 43

کد خبر 1310600

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین شهرداری تهران باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)