Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:31:58 GMT

امکان جدید همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۲۷۷

امکان جدید همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه با طراحی و ارائه یک پیام (Announce) جدید در شبکه خود، گامی در راستای حمایت از مشترکان برداشته است.
با در نظر گرفتن این آنونس جدید در شبکه، از این پس مشترکان همراه اول ضمن تماس با مشترکانی که در خارج از کشور دچار اتمام شارژ (مشترکان سیم کارت‌های اعتباری) یا قطع بدهی (مشترکان سیم کارت‌های دائمی) می‌شوند، با پیام «مشترک گرامی، شماره‌ای که با آن تماس گرفته اید به علت بدهی یا عدم موجودی کافی امکان پاسخگویی ندارد، در صورت تمایل می‌توانید با شماره گیری کد ستاره ۱ مربع نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ ایشان اقدام فرمایید»، روبرو شده و می‌توانند به راحتی مشکل آنان را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مشترکان همراه اولی که جهت راهپیمایی اربعین در کشور عراق به سر می‌برند، ممکن است به دلیل اتمام شارژ یا قطع بدهی، این پیام جدید روی خطوط شان در مواجهه با تماس‌ها فعال شود.
لازم به ذکر است، مخاطبان این قبیل شماره‌ها (تماس گیرندگان با این سیم کارت‌های قطع بدهی یا اتمام شارژ)، می‌توانند با شماره گیری کد «ستاره یک مربع» (#۱*) نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ سیم کارت‌های مذکور اقدام کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: همراه اول زائران اربعین رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند

دانش‌آموزان دبستان پسرانه بیان رفیع، با اهدای پس انداز‌های خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند تا به کانون خانواده بازگردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت ۳۰  میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.


لازم به ذکر است در این اقدام انساندوستانه دبیران و دانش آموزان پیش دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه ۲۲ تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند تا به کانون خانواده بازگردند.


بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد