Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:14:28 GMT

حوادث جاده‌ای اربعین ۳۲ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۲۹۵

حوادث جاده‌ای اربعین ۳۲ درصد کاهش یافت

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با اقدامات مناسب و پیش‌بینی‌های خوب امسال در ایام اربعین حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، سردار «سیدکمال هادیانفر» اظهار کرد: با وجود سه برابر شدن جمعیت زائران و ترددها در اربعین امسال با بسترسازی مناسب با مشکلات کمتری مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقداماتی که پلیس راهور از ماه گذشته در پیش گرفته تمهیدات ترافیکی در طول چهار مرز کشور اتخاذ شده است و در این راستا سه هدف عمده را دنبال می‌کنیم.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: مدیریت ترافیک، ایمنی سفر زائران در ناوگان مسافربری و ناوگان شخصی و همچنین تسهیل در تردد زائران اهداف سه گانه پلیس راهور است.

وی تاکید کرد: زائرانی که هنوز قصد سفر به عتبات را دارند حتما باید زمان را مدیریت کنند همچنین زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

هادیانفر عنوان کرد: زائران حتما باید در این ایام از فرصت برگشت استفاده کنند که بتوانیم بر ترافیک مدیریت داشته باشیم و کمترین گره ترافیکی و روان‌سازی ترافیک و حوادث را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین

صاحب کبابی در شهر مرزی حمیل استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدن زائران اربعین حالم را خوب می کند می گوید: سیل جمعیت زائران اربعین مردم حمیل را خوشحال می‌کند و برای خدمت رسانی به زائران لحظه شماری می کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072038 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد