Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:11:01 GMT

میزبانی ذوب‌آهن از مس کرمان در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۲۹۹

میزبانی ذوب‌آهن از مس کرمان در جام حذفی

در مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان مس کرمان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، با مشخص شدن تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان از ساعت 16:50 روز چهارشنبه 24 مهرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان منصوریان در مرحله قبل در دیداری سخت و پرفشار در بوشهر در مقابل پارس جنوبی بعد از تساوی یک‌بریک در وقت قانونی، موفق شدند با یک ضربه پنالتی در وقت اضافی با نتیجه 2 بر یک پارس را شکست دهند و وارد مرحله یک هشتم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاندوهای اصفهانی را می‌توان باتجربه‌ترین تیم در جام حذفی دانست، که البته این روزها باوجود بازی‌های زیبایی که به نمایش می‌گذارند کمتر نتیجه‌ای که استحقاق آن را دارند به دست می‌آورند. شاگردان منصوریان در 9 بازی که از ابتدای فصل در آسیا، لیگ و جام حذفی انجام داده‌اند تنها یک پیروزی در جام حذفی به دست آورده‌اند که این آمار خوبی برای این ذوبی‌ها نیست.

منصوریان و تیمش خوب می‌دانند که برای رفتن به مراحل بالاتر و پیدا کردن روحیه برای ادامه مسابقات لیگ چاره‌ای جز شکست دادن مس کرمان در خانه ندارند.

اما مس کرمان حریف سبزپوشان ذوب‌آهن در مرحله قبلی جام حذفی کمی شرایط مشابه به حریف خود داشت، آن‌ها در تهران به مصاف بادران تهران رفتند و در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی یک‌بریک رسیدند اما در ضربات پنالتی این مس بود که با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست‌یافت و به یک‌هشتم صعود کرد.

مسی‌ها که این روزها در دسته یک هم شرایط مشابهی همانند ذوب‌آهن دارند، نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و در میانه‌های جدول قرار دارند، بنابراین آن‌ها هم چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود به دنبال پیروزی در این میدان هستند تا شانس خود را برای ادامه راه در جام حذفی بیشتر کنند.

اما شرایط دو تیم ذوب‌آهن و مس کرمان در فصل گذشته به این صورت بود که ذوب‌آهن در مرحله یک شانزدهم مقابل شهر خودرو قرار گرفت و با شکست 2 بر یک وداع زودهنگامی و تلخ با جام حذفی داشت، اما مس‌ها فصل گذشته تا مرحله یک‌چهارم بالا آمد اما در این مرحله مقابل سپاهان قدرتمند قرار گرفتند و با شکست در ضربات پنالتی حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه اصفهان جام حذفي فوتبال ايران تيم فوتبال ذوب آهن باشگاه مس كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرنگاران آبادانی کنفرانس خبری اوسمار را تحریم کرده بودند، سرمربی برزیلی سرخ‌‌ها در میکسدزون حاضر شد و گفت: می‌دانید که بازی کردن اینجا چقدر سخت است. نتیجه ۳-۰ یک نتیجه عالی محسوب می‌شود. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

او درباره به صدر رسیدن پرسپولیس گفت: می‌دانیم که یک بازی از تیم رقیب بیشتر انجام داده‌ایم. کاری که باید می‌کردیم بردن بازی بود و این کار را کردیم.

اوسمار درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید یک بازیکن خیلی مهمی برای ماست به‌خصوص در این دوره و امیدواریم که مصدومیتش خیلی دشوار نباشد و باید منتظر نتیجه MRI باشیم.

اوسمار درباره درخواست استفاده از VAR گفت: درواقع به نظرم VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی در این لحظه از تصمیم باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره باخبر نیستم هرتصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

او درباره روند پرسپولیس و جام حذفی عنوان کرد: ما همه بازی‌ها را مهم درنظر می‌گیریم. جام حذفی هم خیلی مهم است چون بعد از یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعدی برویم؛ به همین دلیل با تمام قوا و تمام بازیکنانی که بتوانند در این بازی کمک کنند، استفاده می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • پرسپولیس - اوسمار؛ یک آینده نامعلوم
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند