Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور فناوری، تجاری سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تازگی طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال ۹۷ را انتخاب و در کتابی با عنوان طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور منتشر کرده که نام ۲ طرح پژوهشی ارتباط با صنعت از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در بین این طرح ها دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ذاکر مشفق افزود: در این کتاب از کل دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، ۳۹ دانشگاه و پنج پژوهشگاه حایز طرح های برگزیده شده اند.

وی گفت: طرح اراِیه آلگوریتم، نرم افزار و بانک اطلاعاتی وضعیت ترانسفورماتورهای شبکه با قابلیت پیش بینی دوره زمان خروج از مدار برای انجام بازرسی های دوره ای و تعمیرات یکی از این طرح هاست که مجری آن دکتر علیرضا ستایش مهر است و طرح دیگر، بررسی کارآیی روش های شیمیایی کاهش تبخیر در شرایط اقلیمی سد دز است که توسط بنده اجرا شده است.

دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول هم اکنون دارای ۱۶ گرایش فنی و بیش از سه هزار دانشجو است.

۷۲۷۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری دزفول طرح پژوهشی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است