Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه محمدی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از ۲۳ واحد مسکونی دومعلولی در شهرستان بروجن افزود: از این تعداد ۴۰۰ خانواده دو معلولی در مناطق شهری و ۱۰۰ خانواده در مناطق روستایی ساکن هستند.

وی گفت: براساس تفاهمنامه‌ منعقد شده بین بنیاد مسکن، بهزیستی و بنیاد مستضفعان ، برای ساخت مسکن خانواده‌های دو معلولی و بیشتر ، در مناطق روستایی ۱۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت: در مناطق روستایی که بنیاد مسکن زمین داشته باشد برای تامین زمین به این افراد نیز کمک می‌شود.

به گفته وی، در مناطق شهری نیز با امضا تفاهمنامه ۵جانبه بین بهزیستی، بنیاد مسکن، انجمن خیران مسکن‌ساز، سازمان ملی زمین به نمایندگی از راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان نسبت به ساخت مسکن این خانوادهها اقدام خواهد شد.

محمدی، از پرداخت ۴۰۰میلیون ریال کمک بلاعوض و پرداخت تسهیلات بنیادمسکن برای این خانواده‌ها در مناطق شهری خبر داد و گفت: هزینه انشعاب‌ آب، برق و گاز این مددجویان و همچنین هزینه پروانه ساخت مسکن دومعلولی در مناطق شهری رو روستایی رایگان است.

وی، از افزایش دو برابری میزان کمک‌های بلاعوض به این اقشار در سالجاری خبر داد و گفت: برای خانواده‌های تک معلولی نیز ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گفته وی، هم‌اکنون ۳۳ واحد مسکن برای خانواده‌های چندمعلولی با کمک خیران مسکن‌ساز در شهرک منظریه شهرکرد در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۲ هزار معلول در استان چهارمحال وبختیاری شناسایی شده که از این میزان ۱۲ هزار نفر مستمری بگیر دائم بهزیستی هستند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن مددجویان بهزیستی چهارمحال وبختیاری مسکن سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری