Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابطه ناپولی و رئال مادرید پس از عدم انتقال هامس رودریگز به ایتالیا در حد مطلوبی نیست بنابراین لوس بلانکوس کار سختی برای جذب فابیان رویز خواهد داشت.

طرفداری- فابیان رویز، کریستین اریکسن، پل پوگبا و دونی فن ده بیک گزینه های رئال مادرید برای تقویت خط میانی خود در آینده هستند.

رئال مادرید به دنبال تقویت خط میانی خود در ژانویه و یا نهایتا در تابستان آینده است و به گزارش مارکا نام فابیان رویز، هافبک ناپولی به لیست اهداف این تیم که در آن نامهای پل پوگبا، کریستین اریکسن و دونی فن ده بیک نیز دیده می شوند، اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوس بلانکوس به مانند چند باشگاه دیگر از جمله بارسلونا، هافبک اسپانیایی پارتنوپی را زیر نظر گرفته و شخصیت، کیفیت و سن او آنها را تحت تاثیر قرار داده است. در صورتی که رئال مادرید بخواهد برای رویز اقدام کند می داند که کار سختی خواهد داشت زیرا باتوجه به این که این بازیکن بند فسخی در قراردادش ندارد، بنابراین مذاکره با ناپولی ساده نخواهد بود. همچنین تحقق نیافتن انتقال هامس رودریگز در تابستان قبل به ناپولی که روابط بین دو باشگاه را دچار تنش کرد، کار رئال برای راضی کردن اورلیو دی لورنتیس، رئیس پارتنوپی را پیچیده تر خواهد کرد. باشگاه ایتالیایی تمایلی برای فروش رویز به ویژه در میانه فصل ندارد و در عوض می خواهد با پیشنهاد تمدید قرارداد به او، بند فسخ بیش از 100 میلیون یورویی را در قرارداد جدید وی بگنجاند.

پل پوگبا که همچنان اولویت زین الدین زیدان محسوب می شود، گزینه ای برای تابستان است. در تابستان 2020 از قرارداد این هافبک فرانسوی فقط یک سال باقی خواهد ماند بنابراین منچستر یونایتد احتمالا مجبور می شود از درخواست خود کم کند. اگر زیدان در تابستان همچنان هدایت رئال را عهده دار باشد، آنگاه این باشگاه روی جذب پوگبا تمرکز خواهد کرد، در غیر این صورت جذب این گزینه منتفی خواهد شد زیرا آنها گزینه های دیگری را ترجیح می دهند.

یکی از گزینه های آلترناتیو، کریستین اریکسن است که حتی این احتمال وجود دارد برای وی در ژانویه اقدام شود. از آنجا که قرارداد این بازیکن دانمارکی با تاتنهام در انتهای فصل به اتمام می رسد بنابراین می تواند با حدود 25 میلیون یورو در زمستان در دسترس باشد. سفید پوشان این گزینه را فرصتی بی نظیر می بیند. 

دونی فن ده بیک از آژاکس نیز گزینه دیگر رئال است که می تواند در ژانویه یا حتی تابستان 2020 به خدمت گرفته شود و با توجه به توافق شخصی با این هافبک هلندی، جذب او فقط نیاز به تایید سرمربی لوس بلانکوس خواهد داشت(این باشگاه اسپانیایی و آژاکس برای فن ده بیک روی رقم 55 تا 60 میلیون یورویی توافق دارند). گزینه کم هزینه تر نیز می تواند بازگشت زودتر از موعد مارتین اودگارد باشد که به صورت قرضی و به مدت 2 سال به سوسیداد منتقل شده است. او در تیم این فصل خود، تاکنون عملکرد خوبی داشته و مدیران رئال معتقدند که در صورت بازگشت در تابستان آینده، می تواند در خط میانی این تیم نیز بدرخشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور