Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@17:13:18 GMT

قاتل 17 ساله در اسلام آبادغرب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۵۱۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سلیم سلیمی اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد مردی 60 ساله در منزل شخصی خود به قتل رسیده و قاتل نیز متواری شده است.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: پلیس اسلام آبادغرب توانست به سرعت و در عرض حدود یک ساعت پس از وقوع جنایت، فرد قاتل را که جوانی 17 ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب یادآور شد: در بازجویی های انجام شده فرد قاتل انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان گفت: متهم پس از بازسازی صحنه قتل جهت ادامه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قتل اسلام قاتل آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد