Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:28:14 GMT

سعید معروف: خیلی خسته هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۶۲۸

سعید معروف: خیلی خسته هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خسته هستیم و بازیکنان زیادی روی نیمکت نداریم که به تیم در جام جهانی کمک کنند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در روز دهم رقابت‌های جام جهانی مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می کنم تماشاگران حاضر در سالن از تماشای این بازی لذت بردند چون هر دو تیم برای هر امتیاز جنگنده بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش کولاکوویچ به باخت ایران مقابل ایتالیا

وی افزود: در ست دوم آنها شانس داشتند که برنده باشند اما این شانس را از دست دادند. در ست سوم ما می توانستیم برنده شویم و پیروز بازی باشیم اما این فرصت از دست رفت. سپس ایتالیا سرویس های قدرتمند و دریافت های بهتری داشت و بهتر از سه ست نخست ظاهر شد. در ست پنجم نتیجه ۱۵ بر ۱۳ شد. هیچ چیزی برای گفتن وجود ندارد جز اینکه مبارزه خوبی بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: بازی دهم هم به ست پنجم کشیده شد. ما خیلی خسته هستیم و بازیکنان زیادی روی نیمکت نداریم که به تیم کمک کنند. مهم این است که تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امروز به اندازه کافی خوش شانس نبودیم ولی راضی هستیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن سعید معروف والیبال تیم ملی ایران جام جهانی والیبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده و البته مهدی قایدی دوباره به اسکواد تیم ملی دعوت می‌شود شاهد تشکیل خط حمله‌ای متشکل از سه مهاجم بوشهری در ارنج اصلی هستیم.

با مصدومیت جهانبخش، سرماخوردگی ترابی، آسیب‌دیدگی آزمون و البته نیمکت نشینی قلی‌زاده فرصتی فراهم شد تا خط حمله تیم ملی از سه مهاجم بوشهری تشکیل شود.

محمد محبی در پست وینگر راست، مهدی طارمی به عنوان وینگر چپ و مهدی طارمی در نقش مهاجم نوک خط حمله تیم ملی به میدان رفته‌اند که حاصل تلاش آنها در نیمه نخست بازی با ترکمنستان یک گل بود.

با توجه به شرایط زمین بازی در عشق آباد و جسارت بیشتر میزبان، این مسابقه شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت در تهران داشت و در بیست دقیقه ابتدایی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که موقعیتی روی دروازه حریف خلق نشد.

اولین موقعیت گل جدی تیم ملی اما با ضربه سر محبی در دقیقه 20 به وجود آمد که با پرشی جانانه کرنر ارسال شده را با ضربه سر به سر تبدیل به شانس گل کرد اما خوش شانس نبود و توپ با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

ویدئو: 328366

دو دقیقه بعد بهترین موقعیت گلزنی نصیب مهدی قایدی شد که این بازیکن در کمال تعجب مقابل دروازه خالی شانس گلزنی را از دست داد.

در این صحنه پاس به جلوی زیبای سامان قدوس در شرایطی که به نظر می‌رسید هم طارمی هم محبی در موقعیت آفساید هستند به طارمی رسید و در صحنه آهسته مشخص شد هیچ آفسایدی در کار نبوده است.

طارمی هم که در موقعیت کاپیتانی دوباره تیم ملی بیشتر دنبال گلسازی است در شرایطی که خودش می‌توانست ضربه نهایی را بزند با پاس عرضی قایدی را صاحب شانس کرد اما شماره 10 تیم ملی در کمال تعجب این موقعیت را از دست داد.

در دقیقه 40 اما همکاری سه جانبه سه مهاجم بوشهری تیم ملی منجر به موقعیت دیگری شد و این بار ضربه قیچی برگردان طارمی به زیبایی نواخته شد و باز هم توپ به تور ننشست.

سرانجام چهارمین تلاش این بوشهری‌ها در وقت‌های تلف شده منجر به گل برتری تیم ملی در نیمه نخست شد. این بار در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بازی مستقیم کنعانی با ضربه سر طارمی همراه شد و توپ در موقعیتی عالی به قایدی رسید که او با شوتی سر ضرب و دقیق میزبان را تسلیم کرد.

دیگر خبرها

  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • رسمی: ستاره والیبال ایران در ایتالیا ماندگار شد