Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد افیونی قصد دارد با همکاری ۳ تن از همدستانش مقداری مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور خریداری و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی که در این رابطه انجام شد، مشخص شد که متهم این بار برای انحراف ذهن ماموران، قصد دارد محموله افیونی را با ۲ دستگاه خودرو کامیون و سواری پراید با همکاری سه تن از همدستانش به تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: توقیف خاور حامل تریاک در اتوبان قم- تهران

این مقام انتظامی با اشاره نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام انتظامی قرار گرفت و دستور دستگیری هر ۴ متهم و توقیف خودروشان اخذ شد، گفت: تیم‌های عملیات این پلیس محور‌های انتخابی متهمان را شناسایی و در نهایت با استقرار تیم‌های عملیاتی موفق شدند که خودرو‌های متهمان را در ۲ محور ورودی تهران شناسایی کنند.

سرهنگ بخشنده افزود: ماموران این پلیس موفق شدند در ۲ عملیات همزمان خودرو‌های متهمان متوقف و در بازرسی از کامیون مقدار ۶۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و در بررسی از خودرو سواری پراید مقدار ۳۱ کیلو ۳۵۰ گرم تریاک در مجموع مقدار ۹۱ کیلو و ۴۵۰ گرم کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر پرونده تحقیاتی متهمان تکمیل و هر ۴ متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر در ۲ عملیات همزمان پلیسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6085575

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند